Zoekresultaten

1. M

Partner mastrubeerd

Hallo, Zoals de titel al zegt ben ik laatst erachter gekomen dat mijn partner mastrubeerd. Ik 'betrap' hem onder douche. Hij was er zelf van geschrokken en bang dat ik boos zou zijn. Uitgelegd dat ik niet boos ben maar er vooral erg onzeker van word. Onze jongste dochter is inmiddels 5mdn en...
  2. M

Mama club omgeving Den Haag

Hallo, Ik heb twee dochtertjes (4jaar en een baby van 4mdn) en ik heb behoefte aan een soort mama club. Ik ben zelf 30jr en werk parttime. Omdat mn vriendinnen allemaal nog geen mama zijn en ik me soms best eenzaam kan voelen. Ik zal graag leuke dingen met andere moeders en hun kindjes willen...
  3. M

Voeding baby 10weken

Hi allemaal, Wij zitten een beetje te strugglen met de hoeveelheid voeding. Onze dochter is 10weken en krijgt afgekolfde borstvoeding en 1 flesje kunstvoeding omdat ik net te weinig borstvoeding heb. Ons schema is als volgt: 0700: 160ml borstvoeding (gaat altijd op) 1030: 160 ml borstvoeding...
  4. M

Baby wakker snachts drinkt weinig

Ik heb een hele lieve meid van 7weken en wil kijken of andere mensen dit ook hebben of tips hebben. Ze drinkt borstvoeding volledig afgekolfd in fles. Hierdoor hebben we een soort ritme ze komt om de 3,5/4u voor een voeding. Ze krijgt flessen aangeboden van 150ml maar drinkt deze niet altijd...
  5. M

Opeens korte cyclus

<p>Hoi dames. Ik lees al maanden mee op het forum maar moet nu zelf ook even mijn verhaal kwijt.</p><p>Wij zijn vorig jaar september begonnen voor een tweede kindje. Tot ons geluk was het snel raak, helaas eindigde dit in december met een MA bij 12weken. Heb met medicatie de...
  6. M

help baby 10maanden slaapt niet meer

<p>Waarschijnlijk zijn hier al super veel topics over maar ik kan het niet laten omdat ik het even kwijt moet.</p><p>Ik heb een dochter van nu bijna 10 maanden oud. Toen ze rond de 6weken was sliep ze altijd lekker door in haar eigen bedje in haar eigen kamer. Tot ongeveer een...
Terug
Bovenaan