Zoekresultaten

1. G

Vaag streepje, zwanger?

Hallo Allemaal Ik heb een vraagje, ook al weet ik het antwoord zelf ook al bijna wel Vandaag dacht ik na 2 dagen over tijd en emotioneler dan normaal te zijn om een test te doen. Met schrik zag ik dat het T lijntje zichtbaar werd, nadat ik onder de douche vandaan kwam. Hij bleef licht...
  2. G

Tweede kind

<p>Hallo mede mama’s,</p><p>Ik zit al een tijdje in een tweestrijd en ben benieuwd naar jullie mening. Ik weet namelijk niet of ik nog een tweede kind wil of niet. Mijn vriend neigt steeds meer naar geen tweede kind. Wat ik dus aan de ene kant jammer vind, maar aan de andere...
  3. G

Ochtend poeper

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij zitten inmiddels een beetje met onze handen in ons haar. Onze dochter van 15 maand heeft elke ochtend een enorme poepluiers! En dan echt ENORM! We kunnen elke ochtend alles verschonen en haar weer onder de douche zetten, omdat alles langs de luier...
  4. G

Voeding- en slaapschema 10 weken oud.

<p>Hallo,</p><p>Ik heb een vraagje. Namelijk wat is jullie schema van jullie zoon/dochter van rond de 10 weken oud?</p><p>Mijn dochter is inmiddels ook al 10 weken oud. Met 7/8 weken heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen,omdat zij extreem veel huilde. We...
  5. G

Help! Baby slaapt niet.

<p>Hallo, </p><p>Ik heb echt wat hulp nodig. Mijn dochter van 3,5 week (geboren 12-5) Wil 's avonds gewoon niet slapen, ja alleen als ze bij mij aan de borst ligt. Ze huilt (nouja krijst) zo van 20u tot 03u 's nachts en ik ga er zelf nu een beetje aan onderdoor vanwege de...
  6. G

Bloeduitstortinkjes / drukkend gevoel onder rechterborst

<p>Hallo, </p><p>Ik was benieuwd of iemand hier toevallig dezelfde klachten als mij heeft of heeft gehad tijdens de zwangerschap. </p><p>Ik ben nu 29 weken zwanger en ik krijg over mijn armen en borst kleine bloeduitstortinkjes. Sommige lijken op een soort...
Terug
Bovenaan