Zoekresultaten

1. I

,,

,,
  2. I

Meidennamen

Hi allemaal! Wij zitten hier een beetje vast met het bedenken van een leuke, korte meisjesnaam voor onze tweede dochter. Onze oudste heet Tess. Namen die we leuk vinden, maar nog niet echt verliefd op zijn, zijn bijvoorbeeld Eva, Gwen, Kate...beetje Engels dus..en kort. Maar nogmaals we zijn...
  3. I

Zwanger van tweede, rare gevoelens erbij

Hi, titel is misschien een beetje nietszeggend, maar ik moet even wat van me afschrijven en wil graag weten of andere hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt. Momenteel ben ik 8+6 weken zwanger van ons tweede kindje. Hartstikke leuk natuurlijk en enorm welkom. Onze dochter is 1 jaar (net) dus...
  4. I

Pap voor dreumes 1 jaar

Hi allemaal. Ik ben een beetje aan het zoeken en wil graag wat tips. Mijn dochter is net 1 jaar ,(2-12-2020) en krijgt elke ochtend pap voor ontbijt. Ik heb tot nu toe die van Nestlé met biscuit smaak, die vind ze gewoon heerlijk en eet ze met gemak op. Meerdere andere geprobeerd voordat ik bij...
  5. I

Bloeding bij 5 weken

Hi allemaal. Afgelopen vrijdag (8 oktober) had ik een positieve rest in handen. Vandaag begon de dag met een lichte bloeding. Ik had de verloskundige gebeld, in eerste instantie was zij nog positief, was niet veel bloed. Paar minuten later werd bloeding toch wat heftiger, als in ik had nu...
  6. I

Opnieuw testen ?

Hi allemaal.Even een korte samenvatting.Al eerder een post gemaakt hier dat ik nog niet ongesteld ben geworden sinds het stoppen met de minipil.<br />Ik geef nog borstvoeding, Ongeveer 4x per dag, kleine meid is nu 8 maanden, bijna 9 maanden (2-12-2020). <br />Ik was in de tussentijd...
  7. I

Ingewikkeld met schoonouders

Hi! Ik moet even mijn ei kwijt. Vorige week was m'n partner bij z'n ouders om even wat op te halen. Zij wonen ongeveer 5 minuten rijden van ons vandaan dus echt redelijk dichtbij. Toen hij daar was besprak hij met hun het volgende: Zijn ouders waren toen ik zwanger was al een beetje huiverig...
  8. I

Wegblijven menstruatie na stoppen met de minipil?

Hi dames! Toch even een vraagje. <br />Nu ruim een week geleden ben ik gestopt met het slikken van de minipil, maar ik geef nog borstvoeding. <br />Gister had ik even een beetje rode afscheiding, maar menstruatie is nog niet gestart. <br />Toen ik tijdens het slikken van de pil...
  9. I

11 weken zwanger en pijn bij mn schaambot/liezen?

<p style="text-align: left;">Hi allemaal,</p><p> </p><p>Ik ben in december uitgerekend en dit is mijn eerste zwangerschap.  Nu heb ik sinds een paar dagen wat oncomfortabele pijn/druk bij mn schaambot en liezen. Is dit normaal? Is dat mn baarmoeder die groeit? Krijg...
Terug
Bovenaan