Zoekresultaten

1. D

Zelf eten; meer op de grond dan in de mond

<p>Onze dochter is morgen 1, wil al een tijdje zelf eten en dat laten we ook toe. We hebben oefenbordje en bestek (van mepal) al eet ze liever met haar handjes, iets wat we absoluut niet erg vinden.  </p><p>Waar ik me echter wel aan stoor is dat ze als ze paar happen heeft...
  2. D

Montessori slaapkamer

<p>Ik ben al tijden niet echt tevreden over de slaapkamer van onze dochter die volgende week 1 wordt. Ik erger me aan het feit dat haar kamer nog steeds deels ingericht is als logeerkamer.  </p><p>Nu zijn wij ook van de zelfontplooiing en spreekt ons een montessori slaapkamer...
  3. D

Salmonella gehad en nog last van

<p>Ik heb vorige week salmonella opgelopen samen met mijn man  door wrs kip. </p><p>We hebben beide meteen de variant gehad van 3 dagen hoofdpijn, spierpijn, overgeven en diaree.  Bij mij was de spierpijn zo heftig dat ik 2 dagen mijn gewicht niet op 1 been kon zetten. En dus...
  4. D

Kleding voor augustus baby's

<p>Ik ben in augustus uitgerekend maar heb eigenlijk geen idee aan wat voor baby kleding ik moet aanschaffen... juist omdat augustus en september warme maanden kunnen zijn. </p><p>Heb ik rompers nodig met korte mouwen of zelfs mouwloos? </p><p>T shirten of shirten...
  5. D

Vertellen zwanger zijn op je werk

<p>Ik zit in een delicate situatie. Mijn contract loopt af per 4 April. Ik ben volgende week 12 weken zwanger. En het bedrijf waar ik werk heeft op dit moment problemen om werknemers op tijd uit te betalen, maar er zijn al wel weer positieve berichten.</p><p>Ik weet ook dat ze...
  6. D

Huilen om Speen kwijt in de nacht

<p>Onze dochter, 8 maanden, slaapt graag met een speen. Nu is het zo dat ze zodra ze de speen in de nacht kwijt is, ze het op een krijsen zet en daardoor ben ik vaak nog wakker in de nacht. Opzich niet zo erg. Maar hij valt vaak op de grond, waardoor ze hem ook niet zelf terug kan...
  7. D

Extra holte gevonden

<p>Vandaag 8 weken echo gehad. Kindje was erg moeilijk vindbaar maar uiteindelijk heeft ze een hartslag gevonden en zodoende ook de baby. Ligt precies op schema 7 weken en 6 dagen. </p><p>Vervolgens vroeg ze of ik gebloed heb... nou nee, want ze zag duidelijk iets van bloed met...
  8. D

Gestopt met Borstvoeding, zwanger en weer melk

<p>Euh ik zit met een vraagje. Mijn dochter is nu 8 maanden oud. 2 maanden geleden gestopt met borstvoeding omdat er nog weinig uit kwam. Nu ben ik 8 weken zwanger en opeens beginnen ze weer te druppelen. </p><p>Wat moet ik nu doen? Ik bel morgen vk even voor advies. Maar ik...
  9. D

Het grote namen topic

<p>Goede avond allen, </p><p>Ik kon niet zo een twee drie een soortgelijke topic vinden dus bij deze. </p><p>Misschien is het leuk de namen te delen die jullie je dochter of zoon hebben gegeven. En mocht je het verhaal erachter willen vertellen, hoe jullie op de...
  10. D

5 weken zwanger, kotsmisselijk, hoe kom ik de kerst door?

<p>Goedeavond allen, </p><p>Na 7 maanden geleden bevallen te zijn van een prachtige dochter, is het opnieuw raak. Harstikke welkom. </p><p>Waar ik bij mijn eerste kindje, op vermoeidheid na, geen kwaaltjes had. Heb ik dat nu in het kwadraat. </p><p>Ik...
Terug
Bovenaan