Zoekresultaten

1. J

Sprong 5?

Wat hielp jullie het meest tijdens de 5e sprong en alle nieuwe ontwikkelingen? Onze dochter van bijna 25 weken vind alles wat ze leert vooral leuk en is er druk mee. In tegenstelling tot sprong 4 is ze eigenlijk heel vrolijk. Tot ze s nachts ineens niet meer sliep haha! Nog steeds is ze overdag...
  2. J

Uit nieuwsgierigheid! Baby hoe laat naar bed s avonds?

Zoals de titel al zegt; even uit nieuwsgierigheid? Hoe laat liggen jullie kleintjes s avonds in bed? Onze dochter is nu 16 weken, wegens wat medische redenen heeft zelf slapen heel wat moeite gekost maar nu lukt het. Ik hoor om me heen dat een baby rond 19.00 naar bed zou moeten en tot 7.00 s...
  3. J

Loopstoel, ervaring met merken?

Als cadeau voor onze nichtjes willen we een loopstoel geven. Zijn er ervaringen met merken of loopstoelen, welke vooral wel of niet? Ik lees over alle stoelen wel voor of nadelen, er is zoveel keuze!
  4. J

Emoties na bevalling

Zijn er dames die zich hierin herkennen? Ik ben inmiddels 12,5 weken geleden bevallen van ons eerste kindje. Een levenslange droom; moeder worden. Dit bleek niet vanzelf te gaan voor mij. Na twee jaar medische molen is het gelukt, toen ik eigenlijk de hoop al aan het opgeven was. Ik heb een...
  5. J

Ervaringen babyvoeding Hipp 1 Combiotik

Ter voorbereiding ben ik aan het kijken naar flesvoeding. Zijn er ervaringen met deze voeding van Hipp of voeding van Hipp in het algemeen? Dank alvast! ?
  6. J

Ovulatie testen aangeboden

Ik heb ongeveer 6 doosjes ovulatie testen van de action over die nog maanden houdbaar zijn, die ik liever niet weg gooi. Maak ik er iemand blij mee? Het kost je alleen de verzendkosten. Ze passen in een grote brievenbus enveloppe, met DHL is dat €4,50
  7. J

NUB, wie waagt een gokje ?

Zoals vaker gevraagd hier, iemand die een gokje wil wagen? :) gewoon voor de leuk! Wij hebben wel een vermoeden maar verder komen we niet! https://ibb.co/6r3LxW9
  8. J

9 weken zwanger, herkenbaar?

Hi dames, ik ben eigenlijk benieuwd of meerdere van jullie dit herkennen. Inmiddels precies 9 weken zwanger. Behalve de bekende misselijkheid heb ik erge last van mijn darmen. Week 6 en 7 vrijwel volledige obstipatie, maar van de ene op de andere dag sinds week 8 alleen nog maar dunne...
  9. J

Help, tips erge obstipatie?

Hallo dames, ik ben bijna 8 weken zwanger van ons eerste wonder en mijn maag en darmen hebben het zwaar te verduren. Echter, na 4 dagen obstipatie ging het vannacht flink mis. Na uren lange koliek-achtige pijn, badend in koud zweet op de wc doorgebracht. Overgegeven puur van de pijn dit keer. We...
  10. J

Droge/kapotte neus?

Hi dames, Herkent iemand het hebben van een droge en kapotte neus (binnenzijde?) Ik ben 5 weken zwanger en heb dit nu ongeveer 2 weekjes. Ik ben een soort ‘verkouden’, heel licht zeg maar, maar mijn neus aan de binnenkant is droog, kapot en overal zitten korstjes die gaan bloeden. Ik probeer...
  11. J

Overstap Letrozol naar Gonal F/Ovitrelle

Het onderwerp zegt het al. Zijn er dames die deze overstap gemaakt hebben? En hoe is dit bevallen? Na 10 rondes letrozol, is dit vandaag besproken. Letrozol in de werkende rondes deed het goed, echter ben ik ook na een aantal rondes resistent. Met een korte piek en kort daarop volgend een...
  12. J

Lactose intolerantie ervaringen?

Hi dames, het onderwerp zegt het al; even een totaal andere vraag maar ik heb niet zoveel mensen in mijn omgeving die mij hiermee kunnen helpen. Zijn hier dames met een lactose intolerantie die ervaring hebben met het gebruik van lactase pillen/enzym? Puur voor vakanties of dingen als...
  13. J

Topic gesloten

<br />
  14. J

Topic gesloten

<p>nvt </p>
  15. J

Ervaringen met vinden eisprong?

<p>Hi dames, ik zou graag mijn vragen met jullie delen. Misschien zijn er ervaringen of tips, of info! <br /><br /></p><p>Mijn verhaal; ik ben 35 en bezig voor ons eerste kindje. Dit gaat middels een donor, dus het vinden van mijn eisprong is toch wel belangrijk. Ik...
Terug
Bovenaan