Zoekresultaten

1. L

Hand mond voet ziekte

Onze dochter heeft volgens de huisarts de hand voet mond ziekte. Ze heeft woensdag prikjes gehad, dktp en pneu. En donderdag werd ze ziek. Vrijdag was ze wel weer opgeknapt. Maar.het weekend begon ze weer ziek te worden. Uiteindelijk zagen we een hele grote blaar op haar tong en een blaartje op...
  2. L

Pijnlijke clitoris

Hoi allemaal! Even een vraagje. Ik heb sinds mijn bevalling last van een pijnlijke clitoris. Tijdens de bevalling had ik het gevoel dat mijn clitoris uit elkaar scheurde. Nu is er niks gescheurd ofzo, maar ik heb nu de hele dag, maar zeker savonds, echt een beetje een pijnlijke clitoris. Het...
  3. L

Irritatie

Mijn vriend en ik verwachten ons 1e kindje in de zomer. En we zijn daar allebei super blij mee! Nu is het punt dat mijn familie heel erg van de cadeautjes is. Regelmatig kom ik bij m'n ouders en hebben ze wat kleding of iets gekocht voor de kleine. Van zijn ouders hebben we trouwens ook een...
  4. L

.

.
  5. L

Aankondiging oud en nieuw

Hoi allemaal, Ik ben uitgerekend in juli 2022 en nu vinden mijn vriend en ik het een mooi idee om met oud en nieuw het nieuws aan iedereen die het nog niet wist te delen. Via social media. Nu hebben wij een hele leuke foto gemaakt met een pakje de echo en ballonnen in vorm van 2022. Nu...
  6. L

Kleur kinderwagen

Ik ben afgelopen week met mijn vriend naar de prenatal geweest en we hebben een kinderwagen gezien die wij heel fijn vinden! Het enige waar wat we nog moeten beslissen is de kleur. Nu vinden wij de zwarte allebei niet zo mooi, en het gaat dus tussen donkergroen en een donker blauw / grijzige...
  7. L

Boosterprik tijdens zwangerschap

Hoi allemaal, Ik ben nu 7 weken zwanger, en ik werk in de zorg. Nu heb ik vanuit mijn werkgever een uitnodiging gehad voor een boosterprik. Maar ik vind dit toch wel een moeilijke keuze. Het gaat mij nu niet om de discussie wel of niet vaccineren, want ik heb er voor gekozen om mij wel te...
  8. L

Positieve test

Hoi allemaal, Na een paar weken niet testen omdat mijn menstruatie niet op gang kwam( nouja zat steeds 2 maanden tussen) en een afspraak gemaakt te hebben bij een gynaecoloog voor komende maand. Dacht ik ik ga niet testen tot ik naar de gynaecoloog ga. Maar nu heb ik al 2 weken buikpijn en...
  9. L

Menstruatie problemen

<p>Ik ben nu 6 maanden met de pil gestopt en na de laatste menstruatie na de pil in 6 maanden maar 3 keer ongesteld geweest. Huisarts denkt dat ik geen eisprong heb en heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog. En ik zit nu te wachten op een bericht van het ziekenhuis wanneer ik terrecht...
  10. L

gestopt met de pil

<p>Goedemorgen allemaal. </p><p>ik ben nu 5 en halve week gestopt met de pil. Ik ben ook nog niet ongesteld geweest. ik merk dat ik me toch zorgen maak ofzo omdat ik niet ongesteld word, maar de testen die ik heb gedaan zijn negatief. </p><p>nu heb ik wel gelezen...
Terug
Bovenaan