Zoekresultaten

1. F

Ik vind mijn piek niet

Hey iedereen, Wij zijn nu bezig met ronde 2. Ik heb een cyclus van 28 dagen. 31/01-4/02 menstruatie gehad. Op 8/02 begonnen met ovulatie testen. Nu zijn we 16/02 nog 12 dagen voor mijn menstruatie en heb ik nog altijd geen piek gevonden. Heb nog testen voor 2 dagen liggen en deze ook nog...
  2. F

Vraagje

Hey iedereen, Ongeveer gisteren heb ik mijn eisprong gehad. Eergisteren en vandaag “geklust”. De symptomen die ik heb zijn: vermoeidheid, pijnlijke tepels (vanaf je er aanzit en tshirt over wrijft) en als je er in nijpt komt er vocht uit (beide tepels) is dit een goed teken? Wanneer zou...
  3. F

Pluszoontje van 4 (februari 2024 5) slaapt niet door en valt nog niet alleen in slaap

Hey hey eventjes jullie hulp en tips. Nou heb ik bijna 2 jaar een pluszoontje die nu februari 5 jaar word. Zolang hij geen 6 jaar is is er geen co-ouderschap. Dus de regeling is nu 9 dagen bij mama (wij mogen heb woensdagavond vanaf 18u gaan ophalen) en 5 dagen bij ons (maandag na school gaat...
  4. F

Op zoek naar informatie

Hey hey, Vrijdag heb ik mijn staafje laten verwijderen. Nou vandaag heb ik mijn menstruatie. Kan dit al? Zo ja, is dit dan elke maand of verschilt dit van vrouw tot vrouw? Wij zoeken zoveel mogelijk informatie omdat wij graag zwanger willen worden. Groetjes!
Terug
Bovenaan