Zoekresultaten

1. B

te weinig maagvulling 20 weken echo

Bij mijn oudste was geen maaginhoud te zien, hier moest ik voor terug komen. Maar toen de echoscopiste erachter kwam dat ze iets anders was vergeten te controleren en ik weer terug moest gaan liggen, was er wel een gevuld maagje. In dit geval dus een momentopname. 
  2. B

Baby Reus

Baby Reus bestaat niet meer. Ik was er ook naar op zoek, maar vond op internet dat het uit het assortiment is gehaald helaas!
  3. B

Wisseling commode kamertje

Wij gebruiken de Hemnes ladekast van Ikea als commode. Kan naderhand nog prima gebruikt worden om spullen in op te bergen.
  4. B

"Maar je bent nog zo jong"..

Ik ben, precies twee weken voor ik 25 werd, bevallen van ons eerste kindje. Mijn vriend en ik waren net 1,5 jaar samen toen ik zwanger werd, een bewuste keuze. Vaak reacties gehad of het gepland was, ook omdat we zo jong waren. Aan de ene kant snap ik de reacties, aan de andere kant vond ik het...
  5. B

Zelf spulletjes naaien?

Ik heb zelf veel inspiratie opgedaan op Pinterest. Er staan zowel werkbeschrijvingen als patronen op, ligt er maar net aan eat je wilt maken. Ik heb nooit naailes of iets gehad, maar mij is het gelukt om een babynestje te maken. Erg leuk om te doen!
  6. B

Zwangerschapsvitamines vergeten

De zwangerschapsvitamines zijn een aanvulling op je voeding. Als je over het algemeen gezond eet, kan het echt geen kwaad als je af en toe de multivitamines vergeet
  7. B

Waterkoker ervaring flesvoeding (instellen temperatuur)

Ik had geen waterkoker waar de temperatuur bij ingesteld kon worden, maar ik deed altijd 1/3 kokend water en 2/3 koud kraanwater, dan was de temperatuur perfect
  8. B

Ouderschapsverlof

Ik neem 8 uur per week op. 936 uur/8 uur per week = 117 weken. 
  9. B

Eerste kindje - thuis bevallen? - uitgerekend november

Ik wilde bij de eerste juist graag naar het ziekenhuis voor een badbevalling, maar de bevalling ging zo snel dat er geen tijd meer was om naar het ziekenhuis te gaan. Ik ben toen thuis bevallen, en heb dat als positief ervaren! Fijn om gewoon thuis te zijn en niet (weer) de auto in te hoeven. 
Terug
Bovenaan