Zoekresultaten

1. B

Zitje voor dreumes bij de Mutsy Evo

Ik zat ook naar de just sit te kijken, maar ik ben bang dat dat al op het randje wordt qua gewicht aangezien die maar maximaal 15kg aankunnen. Verder ben ik ook nog geen andere opties tegen gekomen dus ik lees even mee.
  2. B

Direct zwanger na stoppen pil?

Gister avond erge menstruatiekrampen gehad dus ik wist bijna zeker dat ik ongesteld ging worden maar toch nog steeds geen bloed. Test van vanmorgen was negatief. Dus we wachten het nog steeds af.
  3. B

nne ba: Ik ben er dus wel serieus mee bezig, maar dat zegt nog niet dat het snel zal gaan natuurlijk. Ik ben benieuwd! Al vind ik nu het wachten al erg lang duren zo na de ovulatie, haha.   Lisa Prins: Een half jaar is toch best netjes! Ik probeer maar niet teveel te letten op eventuele...
  4. B

Ik sta er ook zo in hoor, het kan snel zijn maar ook lang duren. Maar lijkt me toch logisch dat je elke keer als je op het 'wachtbankje' zit het toch spannend is en je hoopt dat het raak is.
  5. B

Voor de mensen die dit nieuwsgierig zijn, ik was niet zwanger. Nu ronde 2 net gehad en we zijn nu 7 dagen na de eisprong. Ik hoop dat deze cyclus wel normaler verloopt, of dat ik natuurlijk zwanger ben!
  6. B

Ik snap niks meer van mijn lichaam. 4 augustus had ik een positieve ovulatietest maar 10 augustus ongesteld geworden. Dat kan in principe toch helemaal niet zo vroeg na een eisprong?
  7. B

Leuk om toch ook ervaringen te lezen dat het wel kan! Ik probeer er van uit te gaan dat het gewoon van het ontpillen komt maar toch blijf je er wel steeds over na denken!
  8. B

Hallo allemaal, Ik ben hier helemaal nieuw, ook al heb ik al heel wat rond gelezen in de topics. Nu toch eindelijk maar eens een account aangemaakt. Mijn vriend en ik hebben besloten voor ons eerste kindje te gaan. De laatste tijd slikte ik de pil al best wel onregelmatig (soms 1 of 2 dagen...
Terug
Bovenaan