Zoekresultaten

1. T

Man wilt eigenlijk echt geen 2de

Voor de gene die van een gelukkig einde houd, en dit ooit nog leest. Ik ben ondertussen de gelukkigste mama van 2 kindjes. Mn zoontje is 8 weekjes oud alweer. Mijn man vind de baby tijd echt heel erg moeilijk dus ik draag daar zorg voor. Maar hij vind onze dochter van 4 zo leuk dat hij zegt, als...
  2. T

Snelle ademhaling

Mijn zoontje is nu 8 weken, en wij hebben ook heel erg op zijn ademhaling zitten letten doordat er een mogelijke hartafwijking op de echo gezien was (was uiteindelijk niks ergs te zien bij de nacontrole) maar hij ademde ook snel en onregelmatig, en niezen doet hij ook vaak. Heb zelfs op youtube...
  3. T

Dank je wel voor je lieve ractie. Het is inderdaad echt een oer gevoel, super sterk. Ik hoop het echt heel hard, en dank je wel?
  4. T

Dank je wel?. Ik blijf hoop houden?
  5. T

Ik ben zooo blij dat het je gegunt is, ik weet hoe diep het verlangen zit, dus echt fijn dat je droom is uitgekomen. (Ik hoop dat je op een dag ook toch nog mag trouwen?) Dank je wel voor het delen van je verhaal❤ Mijn man laat helaas steeds meer weten dat hij het echt niet wilt, want hij kan...
  6. T

Ik ben heel blij voor je dat het bij jouw goed komt nu. Gefeliciteerd?  Ik blijf hopen op mijn wonder?
  7. T

Dat heeft mijn man dus ook heel erg hijs ook bang dat hij het niet aan kan, en mijn dochter is nu net 3 geworden dus hij ziet een stukje vrijheid en gemak terug komen, daarbij is hij een heel zorgelijk type, en denkt ver en goed na over dingen. Maar idd de zorg van onze dochter komt ook...
  8. T

Dank je wel! Ja ik weet heel goed waarom hij het niet wilt, en ik snap hem daar zeker ook in. Maar mijn gevoel is zo sterk idd, ik wil zo graag nog een keertje.  Mijn man ziet wat het met me doet, hoe sterk mijn wens is, dus hij zegt ik wil je gelukkig zien, maarja dat gaat dan weer ten koste...
  9. T

Hele lieve reactie, dank je wel hiervoor❤ En inderdaad, er word tegen me gezegt wees dankbaar voor wat je hebt, maar ik ben JUIST zo gelukkig en dankbaar voor mijn meisje.  We praten er constant over, en heb idd relatietherapie voorgesteld aan mijn man, maar die ziet het niet zo zitten. Maar...
  10. T

<p>Mijn man en ik staan op dit moment lijnrecht tegenover elkaar. En ik weet dat ik absoluut niet de enige ben met dit verhaal.</p><p>Ik heb een prachtige dochter van net 3 en ze is het mooiste wat me ooit is overkomen, en ben hebberig genoeg om nog zon mooi mini mensje te...
  11. T

Wanneer weer ongesteld

Hey hey,  Allereerst wat erg dat je het ook hebt mee moeten maken, sterkte...er zijn geen woorden voor Ik heb 9 april een miskraam gehad dit is met pillen uiteindelijk opgewekt. Ik heb 2 weken gebloed. 26 april ben ik schoon verklaard bij de gyn. Nu ben ik eergister ongesteld geworden.Wel is dit...
  12. T

Wanneer weer ongesteld

Hey hey,  Allereerst wat erg dat je het ook hebt mee moeten maken, sterkte...er zijn geen woorden voor Ik heb 9 april een miskraam gehad dit is met pillen uiteindelijk opgewekt. Ik heb 2 weken gebloed. 26 april ben ik schoon verklaard bij de gyn. Nu ben ik eergister ongesteld geworden.Wel is dit...
Terug
Bovenaan