Man wilt eigenlijk echt geen 2de

Ik ben heel blij voor je dat het bij jouw goed komt nu. Gefeliciteerd? 
Ik blijf hopen op mijn wonder?
 
Lieve TesG,

Het is hier alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik heb altijd een grote wens gehad voor een tweede kindje, mijn man niet. Hij heeft zelf geen broers en zussen en 'vindt 1 meer dan genoeg '. Ik heb een hele goede band met mijn zus en gunde onze dochter ook een broertje of zusje... ook voor later.
Na een tijd er niet mee over gesproken te hebben ben ik er toen onze dochter 3 werd toch weer over begonnen.
Het lastige vond ik ook.. je wilt de keuze met z'n tweeën maken, maar er zal altijd iemand z'n keuze moeten bijstellen..
Mijn man kon het ook niet aan om mij ongelukkig te zien.. ik was er echt regelmatig heeeeel verdrietig over..
Toen ik op een gegeven moment riep dat ik het nog liever wilde dan trouwen (we zijn nu geregistreerd partners en ik wilde HEEEEEL graag echt trouwen, hij niet.. want zonde geld) zei hij opeens.. dan zit het echt heel diep he. Hij opperde dat wanneer ik nooit meer zou zeuren om te trouwen, hij dan ook toch voor een tweede kindje wilde gaan.
Ik was zooooooo gelukkig! Binnen een maand was ik zwanger en een paar weken voor onze dochter 4 werd is onze zoon geboren. Hij is nu 5 maanden en de blijste baby ooit! En ja qua zorg voor de baby doe ik meer dan hij.. maar hij is zooooo blij, gelukkig en trots!
Ik hoop dat je man toch ook 'omslaat'
Ik voel wat je voelt en het is echt naar en helemaal niet egoïstisch!

Heel veel liefs!

 
Ik ben zooo blij dat het je gegunt is, ik weet hoe diep het verlangen zit, dus echt fijn dat je droom is uitgekomen. (Ik hoop dat je op een dag ook toch nog mag trouwen?)
Dank je wel voor het delen van je verhaal❤
Mijn man laat helaas steeds meer weten dat hij het echt niet wilt, want hij kan het helaas niet aan.
Maar de hoop blijft
 
 
Ohhh neeee.. Wat ontzettend klote! Sorry voor m'n taalgebruik. Ik hoop echt echt zooooooo erg dat het jou ook ooit gegund is!
 
Ik heb helaas geen tips oid voor je maar wou wel even zeggen dat ik je ook echt niet egoïstisch vindt! Een kinderwens is een onbeschrijfelijk gevoel in mijn beleving, dit is niet iets wat je zomaar los kan laten. Ik hoop dat je partner zich ergens bedenkt dat hij het niet alleen voor jou doet, maar ook voor hemzelf! ?
 
Dank je wel voor je lieve ractie. Het is inderdaad echt een oer gevoel, super sterk.
Ik hoop het echt heel hard, en dank je wel?
 
Voor de gene die van een gelukkig einde houd, en dit ooit nog leest. Ik ben ondertussen de gelukkigste mama van 2 kindjes. Mn zoontje is 8 weekjes oud alweer. Mijn man vind de baby tijd echt heel erg moeilijk dus ik draag daar zorg voor. Maar hij vind onze dochter van 4 zo leuk dat hij zegt, als onze zoon 4 is vind ik hem vast net zo leuk als onze dochter? (En ja natuurlijk houd hij nu ook al van zijn zoon)
Ik wil de dames die op mij hebben gereageert nog een keer bedanken. En voor een mama (of papa) die in de zelfde situatie zit als ik toen, en dit misschien leest, heel veel sterkte wensen, en hopen dat je droom toch uit mag komen??
Lieve groetjes van Tessa, vanaf mijn roze...blauwe wolk
 
Terug
Bovenaan