Zoekresultaten

1. K

Kleuter slaat zusje

Mijn dochter van 4 jaar slaat en trekt aan de haren van haar zusje van 2. Ze kunnen alleen samen spelen als het gaat zoals de oudste wilt, gaat dit niet gaat ze duwen slaan of haren bijten. Meer ouders hier bekend mee ?
  2. K

Kind slaat zusje

Mijn dochter van 4 jaar slaat en trekt aan de haren van haar zusje van 2. Ze kunnen alleen samen spelen als het gaat zoals de oudste wilt, gaat dit niet gaat ze duwen slaan of haren bijten. Meer ouders hier bekend mee ?
  3. K

Licht mag af en toe niet aan.

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Soms maak ik me best wel zorgen om onze dochter van 3,5 jaar oud.</p><p>De laatste tijd valt mij wat dingen op waar ik me zorgen om maak zoals:</p><p>- in bed moeten alle knuffels liggen zoals zij...
  4. K

Bezorgde moeder.

<p style="text-align: center;">Hallo iedereen, Een bezorgde moeder hier. Onze dochter van 3 jaar is een verlegen meisje ( heeft ze van haar moeder) mijn dochter kan heel goed praten, doet dit ook tegen bekenden, ze vind het eng ( denk ik..) om tegen onbekende mensen te praten, dit doet ze...
  5. K

Baby 5 weken laat melk uit mondhoeken lopen

<p>Hallo dames, </p><p> </p><p>Onze dochter is 5 weken oud en krijgt sinds 1 week flesvoeding uit de dr brown flessen. alleen met het drinken laat zij voeding langs haar mondhoeken lopen, met de prematuur speen is dit minder. Vandaag heb ik de brede halsfles...
  6. K

Huilend wakker worden ‘s nachts...

Bij ons hielp een nachtlampje aan. Onze dochter was bang als het helemaal donker was. Sinds we een nachtlampje gebruiken word ze helemaal niet meer wakker snachts. 
  7. K

Voortand eruit of omhoog geschoten

We hebben net gezien dat het tandje weer doorkomt! Hij lijkt iets scheef door te komen, geen idee of dit kan? Maar ben al zo blij dat het tandje weer doorkomt. Nu afwachten hoe het zich verder ontwikkeld 
  8. K

Voortand eruit

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Goedemorgen, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px...
  9. K

Voortand eruit of omhoog geschoten

<p>Goedemorgen, </p><p>Vorige week zaterdag moest mijn moeder oppassen op onze dochter van 2 jaar. Ze is toen met haar voortandje tegen de salontafel gevallen, heel haar bovenlip lag open (dit is gelukkig weer genezen) en haar rechter voortandje is weg. Mijn moeder heeft het...
  10. K

Rauw vlees?

<p>Hoi hoi, ik heb zoiets doms gedaan.</p><p>Gisteren zijn we weze uiteten en heb ik een pizza carpaccio besteld (dacht dat de carpaccio mee gebakken zou zijn maar dat was niet zo. Wel was het vlees door de warmte van de pizza gegaard. Er zat een klein deel rauw op, dit heb ik...
  11. K

.

Ik heb dat helaas ook met de testen van de Kruidvat gehad, ik maakte mezelf helemaal gek met die testen. als de test binnen de tijd niet positief is, moet je er vanuit gaan dat hij negatief is.
  12. K

Minder werken.

<p>Hoi </p>
  13. K

WHATSAPP uitgerekend rond maart 2020

Lijkt mij ook erg leuk! Ik ben 26 maart uitgerekend.
  14. K

NOD 20/21/22/23 juni

Hoi dames, ik voeg me even toe bij deze groep! aanstaande vrijdag kunnen wij een test gaan doen of we een 2e kindje verwachten, ik kon niet wachten dus had er gisteren vast 1 gedaan.. ik zag een heeeel licht streepje, echt een twijfelgeval..   over dat chocolade achtige afscheiding, dat had ik...
  15. K

Schema 1 jaar

Dankjewel voor de tips! Hier is het probleem dat ze maar kleine slokjes thee, water of diksap drinkt.. maar geen beker vol
  16. K

Schema 1 jaar

Oké bedankt! Dus ook geen flessen meer? Hoe heb jij dat afgebouwd of gewoon niet meer gegeven? 
  17. K

Schema 1 jaar

<p>Hoi hoi!</p><p> </p><p>ons dochtertje is bijna 1 jaar.</p><p>haar voedingsschema ziet er als volgt uit:</p><p> </p><p>7:00 180 cc opvolgmelk als pap</p><p>9:30 fruit hapje</p><p>12:00 1 Snee...
  18. K

11 maanden

Ja ik vind 1 slaapje ook zo vroeg nu.. in de avond gaat ze om 7 uur naar bed, eerst draaide ze een beetje en viel ze binnen 5 a 10 minuten inslaap. Nu gaat ze elke keer staan in bed, gooit ze haar knuffels en tut uit bed en een lol dat ze dan heeft, maar ze is wel moe..
  19. K

11 maanden

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal! </span></p><p> </p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wij hebben een dochter van 11 maanden.. wat is jullie ervaring met het ritme van...
Terug
Bovenaan