NOD 20/21/22/23 juni

djadja ja omgaan... geen idee. Het blijft steeds spannend als ik naar de wc ga.
Maar het gekke is, ongesteldheid voel ik altijd lopen. Maar deze leuke chocolade fondue voel ik niet lopen, net als de afscheiding voel ik ook niet. Dus iets zit er niet pluis. Grr irritant dit. Want je weet niet waar dit naar toe gaat. 

Ach ik mag echt niet klagen qua cyclus. Alleen deze maand is een beetje gek. Ik wissel altijd wel tussen de 25 en 33 dagen, maar ik voel eigenlijk altijd goed m'n eisprong en kan het zien aankomen aan het slijm. Dus dan kan ik ook goed mijn nod inschatten (altijd 14 dagen later) Alleen deze maand dus ff niet ;) 
Maar ga nu steeds meer denken dat ik 'm niet gemist heb, maar dat ie nog komt. Dus mijn nod schuift richting 3 juli gok ik zo. 

Hoi dames, ik voeg me even toe bij deze groep!
aanstaande vrijdag kunnen wij een test gaan doen of we een 2e kindje verwachten, ik kon niet wachten dus had er gisteren vast 1 gedaan.. ik zag een heeeel licht streepje, echt een twijfelgeval..

over dat chocolade achtige afscheiding, dat had ik vorige maand ook.. toen was ik er heilig van overtuigd dat het raak zou zijn ( bij de eerste zwangerschap heb ik dit tot week 12 gehad namelijk..) maar helaas werdt ik gewoon ongesteld..

spannend allemaal!

Kikkie: een streepje is een streepje! Als je namelijk niet zwanger bent kleurt ie helemaal niet! Dus alvast toch van mij voorzichtig gefeliciteerd
mocht je toch twijfelen even foto van de test hier plaatsen kijken we met je mee ?

kikkie ja weet ook niet goed wat ik er van moet verwachten. Ga vrijdag of zaterdag testen. En een streep is een streep he.
Nu de hele nacht weer geen afscheiding gehad, nu voor de zekerheid maar een tampon in gedaan want heb een belangrijk gesprek. Zul je zien dat er straks van alles langs loopt haha. Spannende dagen voor mij. 

Net gebeld voor een pretecho en krijg die als ik 7+2 ben (6juli) ben zo benieuwd en vooral omdat nu af en toe ook de angst speelt dat ik misschien kans heb op een tweeling.. het komt in de familie van mij & van mijn vriend voor.. ik hoop niet dat, dat het geval is want vind dat wel heel heftig voor een eerste zwangerschap.
hoe gaat het ondertussen met jullie?? Voelen jullie al wat?? Al test drang?? Krampjes of andere symptomen?? 

Kikkie : Heb je ook een foto van de test? Ben wel nieuwsgierig dan ??
Kriebelbeestje : Ik zag in een andere topic een kriebelbuikje! Die is zwanger dacht al even dat ben jij!! Maar vaag, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat echt elke maand heb voordat in ongesteld wordt.. ene dag wel/soms niet.. Ik hoop dat je gauw ander nieuws hebt! 
Sannestar : Mooi man een tweeling! Bij ons zit het ook in de familie, mijn oma is een tweeling en heb altijd gezegd dat ik een tweeling zou krijgen ? Denk dat je gewoon vooral blij moet wezen als alle teentjes en vingertjes eraan zitten ? En niet nu al druk maken om een tweeling. Geniet ❤️

Terug
Bovenaan