Zoekresultaten

1. D

2.6 jaar en zindelijk worden

Ik heb ondertussen een stuk of 5 boekjes maar helaas motiveert het niet
  2. D

Bedankt voor jullie reacties Ik denk idd dat ik dan nog maar even ga wachten
  3. D

<p>Mijn dochter vertikt het gewoon om op het potje te gaan zitten zelfs als je zegt dat ze na het potje wat lekkers ofzo krijgt.</p><p>Woensdag ben ik een paar dagen vrij en wil ik der luier uit doen en dan alleen een onderbroek aan ( vuilniszakken met handdoeken op de bank...
  4. D

Vieze kleding

Top ga ik binnen kort naar de wibra
  5. D

Vieze kleding

Dasty welke gebruik je dan? 
  6. D

Vieze kleding

<p>Dag mama's en papa's </p><p>Mijn dochter kan nog niet zo netjes eten en daardoor moet ze elke dag schone kleding aan maar hoe krijgen jullie de vlekken weg? </p><p>Ook als ze is doorgelekt kwa poep luier ik krijg de vlekken maar moeizaam weg. Wie heeft er een...
  7. D

Verkouden en snotterig ogen

<p>Mijn 13 maanden ouden dochter is flink verkouden haar neus zit vol maar loopt ook bij regelmaat leeg. </p><p>Haar ogen zijn ook erg snotterig en plakken gewoon dicht soms van ochtend haalde ik haar uit der bed en ze kreeg der ogen niet open. Ik heb met een wat warme washand...
  8. D

Verkoudheid baby 1 jaar

Ja zag ook luuf denk dat ik die maar ga halen  
  9. D

Verkoudheid baby 1 jaar

<p>Hallo mama's en papa's </p><p>Mijn dochter van bijna 1 jaar is lekker verkouden. Nu wilt ze niet graag op haar rug liggen in bed waardoor ze nu al een paar nachten bij papa op de bank slaapt, papa en ook mama hebben daardoor flink slaap te kort. Ook al is haar matras omhoog...
  10. D

Baby 28 weken s'nachts wakker

Ik heb haar afgelopen nacht warmer aan gekleed en heb haar 1x ligt gehoord dus misschien had ze het toch koudTussen ons inslapen is geen optie want dan slapen wij ook niet meer
  11. D

Baby 28 weken s'nachts wakker

<p>Het is maar een paar dagen maar word er nu al gek van. Mijn dochter van 28 weken oud word sinds een paar dagen in de nacht wakker en wil vervolgens niet meer in eigen bed slapen in mijn armen is geen probleem maar zodra ik haar wil neerleggen begint ze per direct te huilen ook laten...
  12. D

Baby 26 weken sprongetje?!

<p>Dag lieve mama's</p><p>Mijn dochter is vandaag 26 weken maar sinds een week drinkt ze erg slecht en heeft moeite soms met inslapen.</p><p>Ze heeft vandaag bv tot nu toe nog maar net geen 300ml op ik streef altijd minimaal 500ml per dag, ik voeg dus ook extra...
  13. D

Baby 6 maanden geen ritme hebben

Kwa oogcontact wist ik, ze heeft 20 minuten geslapen ?
  14. D

Ik heb haar net op bed gelegd heb haar in me armen gewiegt tot dat ze bijna weg was, in bedgelegd toen begon ze te jammeren heb de speen gegeven en heb haar over haar buik geaaid, dus hoop van zege dat ze nu inderdaad lekker gaat slapen in haar eigen bedje
  15. D

Ik probeer haar ook te trosten als ze in bed ligt maar ook een probleem is dat als je haar wilt trosten en een speen aanbied dan heeft ze al door dat ze niet opgepakt word en dan begint ze nog harder te krijsen en dan hoe fout ook dan pak ik haar uiteindelijk toch op
  16. D

Meestal slaapt ze s'nachts goed maar soms zit er een nacht tussen zoals vandaag dan wordt ze rondd 3.00 wakker en wilt ze niet meer slapen in haar bed dus dan word het wakker blijven totdat ze eindelijk wel in slaap valtEn op bed leggen blijf ik er soms idd bij totdat ze in slaap valt
  17. D

Ze heeft altijd tot nu toe overdag beneden/ in ons armen geslapen, als new born zag ik er geen kwaat in. Ik heb daar nu spijt van dat ik niet gelijk aan begonnen ben om haar overdag ook op bed te leggen. Maar ik blijf het nu ook proberen en soms lukt het dat ze op bed slaapt 
  18. D

<p>Hallo mama's</p><p>Mijn dochter is deze dondeddag 6 maanden oud. Ze is een blijde baby met al haar eigen willetje. Haar willetje heeft ze al zo erg dat er geen echte ritme in haar dag zit wat wij als ouders een beetje vervelend begint te worden. Dit is nu ong haar...
Terug
Bovenaan