Zoekresultaten

1. G

22 jaar, zwanger en alleenstaand

Hoi dames,  Zou bijna zeggen dat ik het best prettig vind dit te lezen, vanwege dat ik ook in die situatie zit. Vriend wou het ook niet, en pushte tot abortus en anders zou ik er nog wel achter komen en zijn ouders reageerde net zo als wat ik hierboven lees.  En dat ik de egoïst ben, ik zit nu...
  2. G

geen eetlust, wie herkent dit?

Hallo allemaal! Hier 13+ zwanger en ik denk al vanaf week 6a7 misselijk. Ik was het 24/7 en werd er gek van. Dokter kwam met gember capsules, sindsdien voel ik mij veel beter. Ik gaf eerst constant over nu max een keer per week. Nog wel misselijk en nergens trek in helaas haha maar ik ben hier...
  3. G

Eindelijk zwanger!!!!!

Gefeliciteerd!! 
  4. G

Zwanger worden, maar hoe vruchtbare dagen uitrekenen? en tips

Haai Ik vind het eerlijk gezegd nog mee vallen, bij mij was het de ene maand 28 en de ander kon zo 35 zijn. Ik snap dat je natuurlijk je vruchtbaarste dag wilt weten maar ik zou het gewoon bij houden met een app. En die pakt na verschillende maanden automatisch het gemiddeld bijvoorbeeld. Ook...
  5. G

Zwanger, alleenstaand & kerst

Hoi allemaal! (eerste zwangerschap, 28jaar) Ik zit erg met mijn situatie in mijn maag waardoor ik toch hier even het een en ander over kwijt wil maar daarnaast ook gewoon even open sta voor ander mans meningen. Ik weet nu sinds twee weken dat ik zwanger ben (nu zes tot zeven weken zwanger) ...
Terug
Bovenaan