geen eetlust, wie herkent dit?

<p>Ahh heb al weken geen honger, als of me maag 3x zo klein is. Echt vervelend, ik hou zo veel van eten. Nu is gewoon tegen me zin maar iets naar binnen werken en hopen dat het er in blijft :(</p>
 
Ook ik heb mijn hele zwangerschap geen trek.  Ik dwing mezelf om iets te eten. Vooral met het warme weer gaat het nog moeizamer. Heb ook geen zin om te koken. Eet dus vooral veel fruit (watermeloen, kiwi, druiven). Ben nu 35+2 en 3 kg aangekomen.  Dit is dan weer wel een voordeel. 
Vanwege dit probleem met 31w een extra groei echo gehad omdat de vk de baby aan de kleine kant vond tijdens het voelen. Alles helemaal in orde en ze gaat waarschijnlijk rond de 3kg wegen bij haar geboorte. 
Maak je vooral geen zorgen en probeer kleine porties te eten. Al is het 6x per dag.
 
 
Ik ben blij om jullie ervaringen te lezen. Ik ben 8 weken zwanger en vanaf week 5 eigenlijk de hele dag door misselijk. Er zijn dagen dat ik niks kan binnenhouden.
Ik heb van de dokter Emesafene zetpillen gekregen voor de dagen dat ik niks binnen kan houden.Ze helpen bij mij niet tegen de misselijkheid maar wel tegen het overgeven. Nadeel wel dat je er erg suf en duizelig van wordt. 
Daarnaast ook totaal geen eet- en drinklust. Wel honger en dorst maar vervolgens nergens zin in. Moet mezelf echt dwingen om wat te eten en te drinken. Ik heb ook al weken geen eten gekookt, kan mezelf er niet toezetten. 
Heeft iemand ervaring met gembercapsules tegen de misselijkheid?
 
Ik heb dit  ook gehad. Met het avond eten moest ik mijzelf dwingen om in ieder geval de groente en het vlees te eten. En aardappels of brood lukte me gewoon niet. Ik nam smorgens ook wel eens vanille vla, of wat yoghurt. Of gooi fruot in de blender. Het word vanzelf beter :)
 
Ik ben ook aan het begin van mijn zwamgerschap en totaal geen zin in eten..
Ik geef ook veel over. 
Ik slik ter compensatie wel mama vitamine zodat ik iets binnenkrijg. 
Voor mij werkt chips ( jaja slecht ik weet het..) en fruit, met in het bijzonder mandarijnen en druiven wel. Die eten gemakkelijk weg.. 
 
Ik eet ook kleine hapjes, en langzaam. 
 
Hallo allemaal!
Hier 13+ zwanger en ik denk al vanaf week 6a7 misselijk. Ik was het 24/7 en werd er gek van. Dokter kwam met gember capsules, sindsdien voel ik mij veel beter. Ik gaf eerst constant over nu max een keer per week. Nog wel misselijk en nergens trek in helaas haha maar ik ben hier al erg blij mee.
Kleine beetjes inderdaad en koud. 
Hopelijk binnenkort vreten ?
 
hi, ik ben nu 7 weken zwanger en ik herken dit ook heel erg. totaal geen eetlust en als ik al aan eten denk word ik misselijk of begin ik soms te kokhalzen.
ik hoef niet over te geven maar ik voel me wel hondsberoerd, ik zit al een paar dagen thuis van werk.
ik probeer wel wat te eten maar alleen lichte dingen krijg ik een beetje weg, zoals beschuit en fruit. 
ook heb ik erg veel last van mijn darmen, veel kramp en heel zeurend en vervelend gevoel in mijn maag. ik word er zo naar van.
verder heb ik ook nergens zin in en voel ik me eigenlijk een beetje depri.
maak me wel zorgen dat ik zo niet genoeg voor die kleine binnen krijg en zit me ook wel druk te maken om het feit hoe ik het moet gaan doen met mijn werk want op deze manier voel ik mij gewoon te beroerd om te werken.
 
 
 
Hey hoi, 
 
Ik ben nu 12 weken zwanger en heb ook helemaal geen eetlust. Toen ik het opzocht op Google kwam ik op deze site terecht. Ik schrok wel even omdat het bij de meeste nog zo pril was maar ik zag ook al dat 1 van jullie tot 3 a 4 maanden in de zwangerschap geen eetlust had.
Mijn moeder was bij alle kinderen afgevallen in het eerste trimester en zei dat het indd redelijk normaal is om geen eetlust te hebben. Ik woog voor de zwangerschap 67 kilo en nu 63 ik ben 5 kilo afgevallen in 2 maanden en heb totaal geen zin in avond eten. Het enige wat er redelijk ingaat is fruit met muesli en yoghurt. Alles in de supermarkt of op de markt staat mij tegen ik heb echt totaal geen eetlust... Mijn vriend werkt in de horeca dus in de avond vergeet ik meestal te eten.. Ik hoop dat het snel beter word voor zowel jullie als mijzelf. 
 
Liefs Xx
 
 
 
Terug
Bovenaan