Zoekresultaten

1. W

Uitgerekend oktober 2018

@Felice2014, welkom, ik ben ook hier sinds gisteren en net als jou, heel pril nog. Ik heb vrijdag getest en deze was licht positief, ze blijven licht ( heb er na de tijd nog 3x een test gedaan en ze worden heel langzaam duidelijker ). Het is best even spannend he? Ergens durf je het nog niet te...
  2. W

Uitgerekend oktober 2018

@mamad, ja, spannend. Ik merk dat ik nu al intens geniet en dankbaar ben dat ik het nog een keer mag meemaken. We wilden een derde en dan ineens is het zover. Mijn twee dochters zouden zooo graag een broertje of een zusje willen, ze smeekten er al om. Ik vertel ze nog niets. Hoe heb ik het...
  3. W

Uitgerekend oktober 2018

Ik heb even wat meegelezen. Jullie hebben allemaal heel pas geleden een test gedaan? Ik heb nog geen last van kwaaltjes en voel me heerlijk rustig. Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige, dat komt van de week wel en anders volgende week, het is toch een kwestie van afwachten. Ik...
  4. W

Uitgerekend oktober 2018

Dag dames. Ik kom me hier ook even melden. Ben eigenlijk nieuw hier op ouders van nu, wel ooit een account aangemaakt maar had nu behoefte om hier eens te gaan lezen. Ik ben zwanger, heel prilletjes nog allemaal. Ik heb twee dochters, 7 en 8 jaar en we wilden een derde kindje, wonder boven...
Terug
Bovenaan