Uitgerekend oktober 2018

He allemaal,

Met de kwaaltjes valt het nu nog mee (gelukkig), alleen mijn borsten doen zeer.

Bij hoeveel weken hebben jullie de eerste echo? Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik met 7,5 week een echo met een kloppend hartje, maar bij 8,5 bleek het hartje gestopt te zijn, dus ik wil zelf niet meer zo vroeg gaan.

Probeer max twee koffie te drinken, maar met een kleine baby thuis en slaapgebrek heb ik die ook echt nodig :)

Gefeliciteerd allemaal meiden!! Leuk dat we allemaal rond dezelfde periode zijn uitgerekend! Ik heb last van extreme vermoeidheid en daardoor ben ik soms een beetje misselijk, mijn borsten doen zeer en heb soms harde buiken. Oja en al aardig last van vreetbuien en hormonen haha! Mijn vriend moest zaterdag om 15.30 u een patatje voor me halen omdat dat het enige was wat me op dat moment op kon vrolijken hahaha! Verder ben ik nog erg bang omdat het nog zo pril is.
@SBH Ik drink nog 1 a 2 bakkies met melk. Kan best hoor!
@Jibi Wat super naar dat je dat hebt meegemaakt.. :( Daar ben ik dus ook heel bang voor.. toch kan de echo niet vroeg genoeg voor mij. Maargoed zou elke dag wel een echo willen! Ik ga zo de verloskundige bellen om een afspraak te maken. Ik denk dat ik ook zo rond 19 februari mag komen, maar ik hoop nog eerder. Leuk dat je al een kindje hebt en dat ze zo weinig gaan schelen! Ik heb een zoontje van bijna 14 maanden. :) Dus als alles goed gaat schelen ze 22 maanden als het geboren wordt. 

Super spannend allemaal dames. 
Ik heb de eerste echo tussen de 8 en 9 week. 
Vind het echt spannend omdat ik naast mijn gevoelige borsten en buikkrampen verder geen kwaaltjes heb. (Nog niet :p
Ik weet dat het verder niks zegt en dat het bij iedereen anders is. Maar spannend blijft het zeker. 

Dag dames. Ik kom me hier ook even melden. Ben eigenlijk nieuw hier op ouders van nu, wel ooit een account aangemaakt maar had nu behoefte om hier eens te gaan lezen. Ik ben zwanger, heel prilletjes nog allemaal. Ik heb twee dochters, 7 en 8 jaar en we wilden een derde kindje, wonder boven wonder bleef mijn ongesteldheid uit en heb ik afgelopen vrijdag een test gedaan die heel licht positief was. Heb na die test nog een paar een keer een test gedaan en ze blijven positief, steeds duidelijker.

Hier iedereen dus net zwanger, wat spannend allemaal.

@Jibi ja ik vind het ook erg spannend haha! Heb ik dalijk een bijna twonager en een pasgeboren baby.. het wordt sowieso pittig denk ik. Ik vond 1 al heeel pittig hahaha!

@wonderful Welkom! Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Het is toch allemaal weer spannend he ondanks dat het je 3e kindje is. Hoe heb jij dat ervaren trouwens 2 dochters die zo weinig schelen?

Terug
Bovenaan