Zoekresultaten

1. G

Corona en bevallen

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dag dames,  Des ondanks ik me ontzettend goed aan de Corona regels houd, heb ik vandaag te horen gekregen dat ik positief ben. Ik heb dus Corona. Weinig tot geen klachten gelukkig naast dat dat een beetje verkouden ben.  ik...
  2. G

Ik heb Corona en moet bijna bevallen

<p>Dag dames,  Des ondanks ik me ontzettend goed aan de Corona regels houd, heb ik vandaag te horen gekregen dat ik positief ben. Ik heb dus Corona. Weinig tot geen klachten gelukkig naast dat dat een beetje verkouden ben.  ik voel me alleen verschrikkelijk aangezien ik over 4 dagen al ben...
  3. G

Woud of Douwe

<p>Dag dames,    <br />mijn man en ik komen er maar niet aan uit. Woud of Douwe voor onze nieuwe man.. </p><p> </p><p>liefs Kim </p>
  4. G

Slow down brother

Wat een leuke reacties! Bedankt allemaal ?
  5. G

Zeer weinig ‘klachten’ in vergelijking met eerste zwangerschap

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik herken hetgeen wat je schrijft. Nu zwanger van de 2e en had ook niet het gevoel zwanger te zijn.  Bij de 1e was ik vaak ziek en was nu niet het geval. Blijf positief net zoals die testen ;) Komt allemaal wel goed! 
  6. G

Slow down brother

<p>Dag fijne aanstaande mama’s! <br /><br />We zijn druk bezig met het verzinnen van een naam voor onze nieuwe zoon. <br />We vinden de naam Douwe ontzettend leuk. Alleen.... ben ik bang dat ze non stop de vergelijking maken met Douwe Bob. Fantastische zanger trouwens en...
  7. G

Uitgerekend oktober 2018

Even ter verduidelijking. We zijn er ontzettend blij mee natuurlijk! Maar gewoon zo onwerkelijk! 
  8. G

Uitgerekend oktober 2018

Hallo allemaal,    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik 5 oktober uitgerekend. Het is zo veemd om dit te zeggen... uitgerekend. We wilden graag een kindje maar niet gedacht dat het na twee keer raak zou zijn. Nog steeds kan ik het niet geloven en merk dat ik ook heel veel moeite...
Terug
Bovenaan