Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik 5 oktober uitgerekend. Het is zo veemd om dit te zeggen... uitgerekend. We wilden graag een kindje maar niet gedacht dat het na twee keer raak zou zijn. Nog steeds kan ik het niet geloven en merk dat ik ook heel veel moeite heb met blij te zijn. Ondanks dat we heeeel graag een kindje willen en het hartstikke welkom is, kan ik het gewoon niet geloven. Ik merk dat mijn blijdschap onderdrukt word door angst. Bang of het goed blijft gaan, bang dat de dingen die ik voel.. of dat wel klopt.
Ik ben gewoon echt helemaal in shock. Twee testen gedaan en beiden duidelijk positief. Ik kan het gewoon niet geloven zo snel! Je weet dat je ervoor wilt gaan en dan opeens is het zover. Verder alle kwaaltjes en daar ben ik erg blij mee. Vooral in de ochtend terwijl ik in de auto zit naar mijn werk (heel handig). Ik kijk erg uit naar onze afspraak bij de gynaecoloog. Dan krijg ik vooral echt bewijs dat het echt zo is. Mijn vriend is er zeker van Hahaha maar ondanks dat onze mannen hun best doen om zich in te leven in een ons.. ze voelen niet precies wat wij allemaal voelen, hormonen kwestie vooral. Ik ben benieuwd of iemand zich herkend in mijn bericht. Het is een behoorlijk lang bericht merk ik nu maar het helpt mij wel het zwart op wit te zetten zeg.
Ik wens jullie allemaal heel veel gezondheid en geniet van je zwangerschap!
Liefs K!