Zoekresultaten

1. G

Wel of niet baby op slaapkamer?

Mijn advies hierin is dat je je baby moet volgen. Mijn eerste heeft bijna 8 maanden naast mij in de wieg gelegen. Ze was erg rustig en de laatste 2 maanden zaten we midden in een verhuizing dus liet ik het maar zo. Lagen we met z'n allen op de matras op de grond. Mijn tweede daarentegen legde ik...
  2. G

Baby 2 maanden slaappatroon

Fijn om te horen dat dit er ook gewoon bij hoort. Maakte me zorgen omdat ze zo lang wakker was. Dacht het haar om de een of andere reden niet lukte om in slaap te vallen.  Het is vooral voor ons even bikkelen omdat we geen moment voor onszelf hebben. Maar goed dit is ook maar tijdelijk dus...
  3. G

dochter 2,5 jaar huilen bij naar bed brengen

Mijn dochter is bijna 2,5 maar heb dit ook gehad. Opeens moesten we bij haar gaan zitten, daarna was het zelfs zo dat we moesten liggen want anders bleef ze huilen. In de middag hoefde dit trouwens niet. Wat ons vooral heeft geholpen is duidelijk maken dat we aanwezig zijn. Dus als ze huilde...
  4. G

Baby 2 maanden slaappatroon

<p>Hallo allemaal,</p><p>Allereerst ben ik me er van bewust dat het slaapritme van een baby van 2 maanden niet perfect hoeft te zijn en er nog van alles kan veranderen. Ik zit toch met het volgende en vraag me af of iemand mij kan adviseren of ervaring heeft met...
  5. G

Speentje fles

Heb de Calma gelijk even opgezocht. Kan die idd eventueel proberen. Bedankt voor de tip
  6. G

Speentje fles

Hallo allemaal, Ik heb een dochtertje van 13 weken. Ze krijgt vooral borst- en kunstvoeding. Meestal geef ik de kunstvoeding in de avond. Dat gaat verder prima, maar ik gebruik de fles van Avent met speen nummer 0. Omdat Mn dochter haar fles nooit opdrinkt dacht ik dat dit wellicht komt omdat...
Terug
Bovenaan