Zoekresultaten

1. D

23 jaar en cysten rondom eierstokken

Ik heb PCOS. Dat houdt dus in dat je cystes hebt in de eierstokken en ook meerdere bijwerkingen. Mijn luteale fase (na de eisprong) is veel te kort. Ik kan daardoor nooit een ei laten innestelen. Ik loop nu via de gynacoloog om hulp te krijgen. Ik schrijf er ook over op mamaplaats. Heel veel...
  2. D

NOD januari 2019

Mijn NOD is pas 29 januari. Ik heb net de eerste ronde Clomid gehad. Hoop dat het lukt mijn partner gaat voor een half jaar naar het buitenland. Bij negatief/menstruatie krijg ik ook een lange tijd geen hulp van het ziekenhuis. Heel jammer voor de dames die negatief/menstruatie hebben gekregen...
  3. D

Vanaf juni gaan met die banaan!

Hee Allemaal,   Bedankt voor de reacties.  De reden waarom iedereen het weet is omdat de roddels steeds verder de familiekring in ging. We vertelde het alleen de ouders om ze op de hoogte te stellen en die vertelde het aan de opa en oma enzovoort. Ik heb mijn vaste contract al getekent maar tot...
  4. D

Vanaf juni gaan met die banaan!

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn naam is Denise, ik ben 23 jaar. Iedereen in mijn omgeving geeft verschillende reacties. De meeste zijn positief maar hoe dichterbij de mensen staan hoe negatiever de reactie. Dus hierbij mijn verhaal!</p><p>Ik krijg per 1 september een...
Terug
Bovenaan