NOD januari 2019

@skipbo: ja ik herken lage rugpijn zeker als een symptoom!
En ik wil niemand hier valse hoop geven, maar ik had al hele lichte beginnende klachten twee dagen na mijn eisprong, terwijl in principe overal op internet staat dat klachten beginnen na de innesteling. Daardoor dacht ik dat het 'tussen mijn oren' zat. Ik heb me suf gegoogled en dacht elke keer dat het dus geen zwangerschap kon zijn omdat het niet was ingenesteld.
Mijn voornaamste klacht na de eisprong was een soort aanhoudende ovulatiepijn, duizeligheid (en 1 keer erg misselijk), eten smaakte me anders.
Mijn klachten na de innesteling waren menstruatieachtige krampen (waarvan je voelt dat het je baarmoeder is, maar geen menstruatiekramp als je begrijpt wat ik bedoel) het gevoel dat mijn darmen en maag aan het 'bewegen' waren, mijn buik die wat opzwol, misselijkheid en lage rugpijn. Ik heb daarom 2 dagen voor NOD een early test gedaan van kruidvat.

Noortjeee Ik begrijp dat je nu zwanger bent? Super leuk! :)
Het blijft lastig met die symptomen als je het mij vraagt, heb zelf ook al van dat soort symptomen gehad en dat was weer niks. Terwijl de maand dat ik echt dacht ik kan no way zwanger was, was het raak. Helaas niet blijven plakken, maar toch. Had toen niet echt typische symptomen...  

LisaMartine wat slim dat je na je eisprong niet meer temperatuurt, dan hoef je je ook geen zorgen te maken!
Met mij gaat het op dit moment niet zo goed.. dinsdag twee paniekaanvallen op mn werk gehad en gisteren kon ik alleen nog maar huilen (tot vandaag). Waarschijnlijk te veel stress door meerdere omstandigheden. Vanmiddag kan ik bij de huisarts terecht. Ik denk dat dit enkeltje psycholoog gaat worden. Ik kan dit nu nuchter typen maar je zou me in het echt moeten zien. ???
Precies vanochtend (10dpo) veeg ik roze af na het plassen. Dit heb ik nog nooit gehad. Ik denk dat het misschien een voorstellen van mn menstruatie is aangezien ik deze ronde een verlate eisprong had ivm blaasontsteking. Maar stel dat het de beroemde innestelingsbloeding is... Dit klinkt misschien heel raar in ronde 7, maar ik zou nu echt in paniek zijn als ik zwanger ben. Ik wil eerst weer normaal zijn! Aan de andere kant.. als ik wel zwanger ben is het natuurlijk meer dan welkom!

Lisamartine: wat vervelend voor je, bij hoeveel weken was dat? Ja ik ben inderdaad zwanger, maar pas bijna 4,5 week dus ben nog erg bang om het te verliezen. Ik ben superblij, maar ik durf niet TE blij te zijn...

Ik denk dat ik door ga naar de volgende ronde ondanks ik nog geen menstruatie klachten heb. Ik ben nu 5 dagen over tijd, heb wel wat klachten als ochtendmisselijkheid, gevoelige en pijnlijke borsten en tepels, laag in de rug pijn en rommelende darmen. 
Ik wacht het nu maar rustig af met wat het gaat doen.

PippaLotta hé wat vervelend dat je je zo voelt :( Probeer het stapje voor stapje te doen en je niet te druk te maken over het roze bij afvegen. Focus je op jezelf en over 4 dagen kijk je gewoon weer verder hoe het ervoor staat met je cyclus! Ook al voelt het wellicht niet zo nu, maar het komt goed!
Noortjeee Aahh wel super leuk, dat mooie moment van die positieve test is zo leuk! Ik heb met ongeveer 6 weken een miskraam gehad. Ongeveer 1 week voor de echo omdat ik al kwakkelde met bruine afscheiding wilde ze zo vroeg mogelijk checken. Maar bruine afscheiding hoefde niks te betekenen, maar helaas werd het helder rood en verloor ik het vruchtje duidelijk zichtbaar. Was ronde 1 raak, opzich heb ik de miskraam goed verwerkt, maar vind het wel hard dat het nu nog niet raak is :$.
Elena W Hé dat jammer zou dat zijn. Heb je nog getest?

Elena heb je nog opnieuw getest? Het klonk zo hoopvol, die eerste positieve testen.
Zijn er nog meiden met goed nieuws? Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar na de testen van dinsdag durf ik nog even niet. Misschien morgenochtend.

Mijn NOD is pas 29 januari. Ik heb net de eerste ronde Clomid gehad.
Hoop dat het lukt mijn partner gaat voor een half jaar naar het buitenland. Bij negatief/menstruatie krijg ik ook een lange tijd geen hulp van het ziekenhuis. Heel jammer voor de dames die negatief/menstruatie hebben gekregen. Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn! Ook duim ik mee voor de dames die nog wachten of ze zwanger zijn. 

Terug
Bovenaan