Zoekresultaten

1. L

Gonal F + Ovitrelle

Hi! Bij mij is het hetzelfde gegaan. Bij mij duurde het zoeken naar de juiste dosering wel een tijdje maar bijwerkingen waren er niet echt. Hou hoop! Ik heb sinds gisteren een positieve test, kan het nog steeds niet geloven. Ook 1 mk gehad. De artsen helpen je erdoorheen! Zet m op! Liefs
  2. L

FB groep uitgerekend september 2021

Ik zie nu dat de groep privé is. Heb me aangemeld ?
  3. L

FB groep uitgerekend september 2021

Wat leuk! Gefeliciteerd voor diegene die een positieve test hebben. Ik wil graag bij de app groep maar liever nog niet via fb aanmelden omdat ik niet weet of vrienden/familie het via die weg al te weten kunnen komen. Weet iemand dat? Durf het bijna nog niet te geloven maar na 4 jaar...
  4. L

4 weken zwanger en bloed bij ontlasting

voor mezelf dan hoor. Wil wel positief blijven maar bij mezelf denk ik echt dat het tveeel is.
  5. L

Thanks meiden! Het is wel vrij helder nu. Morgen even bellen. Fijn om even te delen. Succes, wat vervelend dat je dat ook hebt. :( vrees het ergste 
  6. L

Thanks, lief! Helaas lijkt het niet minder te worden. Kun je verlaat ongesteld worden als je positief hebt getest? Ik heb een traject van ovulatie inductie, misschien de andere eitjes die afgestoten worden, geen idee of dat kan. Morgen even bellen. 
  7. L

Hi thanks voor je reactie. Sorry voor de verwarring maar het komt vanuit mijn vag... maar het kwam toen ik naar de wc ging. En daarom maar ik me zorgen. Hoe weet ik of dit het begin is van een mk of toch onschuldig is...? :(
  8. L

<p>Hi, Normaal niet van de forums maar ben toch een beetje einde raad en onzeker. Gisteren superblij met een positieve test (eindelijk na 4 jaar!) maar bij eerste ontlasting en daarna 3x naar de wc te zijn geweest steeds beetje bloed. Heb geen mega krampen maar wel wat steekjes net als...
  9. L

Negatief getest, geen menstruatie.

Wat goed dat je hebt gebeld en fijn dat je het deelt. Dat geeft me echt hoop. Die negatieve testen zijn zo teleurstellend. :( Dat wordt dan toch afwachten. Om de hoeveel dagen testen jullie? Hoop op goed nieuws voor ons allemaal!
  10. L

Negatief getest, geen menstruatie.

Hi, Helaas kan ik je geen advies geven maar ik begrijp je heel goed. Ik heb precies hetzelfde. Zeer onregelmatige cyclus en zit op dag 49. De laatste 3 cyclussen waren 39 - 41 - 41 dagen. Je wordt er zo onzeker van. Ik ga zelf zaterdag maar weer testen. Succes en probeer net als ik hoop te houden.
Terug
Bovenaan