Gonal F + Ovitrelle

Hoi allemaal,
ik ben nieuw op het forum gebeuren. Ik las al veel forums maar vind het toch wel fijn om wat steun te krijgen en te geven aan lotgenoten :)
Zit zelf in een IUI traject met gonal F 75 en ovitrelle. Nu in de 2e wachtweek na eerste IUI met (onverwacht) slechte zaadopbrengst (400.000).. wel net na HSG en had 2 eitjes dus misschien toch een kleine kans. Erg spannend allemaal. En ik vind het eigenlijk wel erg zwaar allemaal. 

succes allemaal!
groetjes charlotte 

Hi meiden! Sorry ik was even offline in de vakantie en was ook echt even op van alles. De beste wensen voor 2021! Hopen op een vruchtbaar jaar!
@Jilla, helaas geen goed nieuws voor de kerst en voelde me echt even heel slecht.. het jaar zo afsluiten vond ik moeilijk, en alle hoop was even weg. Hoe gaat het met jou! Heb je al uitzicht op een tp? Ik duim zo voor je! Gelukkig een mooie voorraad in de vriezer :)
@Sabbel, hoe voel jij je? 
@Charlotte/Billieturf, welkom! Goed dat je meeschrijft, het is allemaal niet niks.. Hoe vond je het spuiten met gonal en ovitrelle? Spannend dat je NOD al dichtbij komt! Ik hoor dat HSG vaak een enorm positieve invloed kan hebben, dus ik duim voor je! 
Ik ben weer opgekrabbeld na me toch wel echt down gevoeld te hebben. Had vanmorgen een echo op cd16 en heb een mooi ei van 17 mm. Vrijdag a.s. is de IUI gepland, óf mn ovulatietest moet eerder positief worden. Spannend begin van het jaar weer!

Hi! Bij mij is het hetzelfde gegaan. Bij mij duurde het zoeken naar de juiste dosering wel een tijdje maar bijwerkingen waren er niet echt. Hou hoop! Ik heb sinds gisteren een positieve test, kan het nog steeds niet geloven. Ook 1 mk gehad. De artsen helpen je erdoorheen! Zet m op! Liefs

Hai meiden, ik heb een terugplaatsing gehad in dec echter op oudjaarsdag (een dag voor de testdatum) brak mijn ongesteldheid door. Inmiddels ben ik er weer een beetje bovenop maar het is behoorlijk zwaar geweest. Deze maand even niks en focus op mezelf. 
Weet jij al meer Jilla? 
Super spannend weer Lovie.. hou vol!! ♡

Lovie klote dat het niet gelukt is.. hopelijk deze keer meer geluk ? 
Sabbel meen je niet.. heb je nog iets in de vriezer of moet je nu je 3e poging in? 
Van de week heeft mijn arts me helemaal down gepraat. De kans was alsnog maar  klein dat ik (met 11 cryo's) zwanger zou worden deze ronde en ik moest me maar niet al te blij maken want waarschijnlijk word ik toch niet zwanger deze ronde.. uhhhhhh oké ? Ik heb deze woorden maar snel proberen te vergeten en ga gewoon heel positief deze terugplaatsing in. Wat de percentages ook zijn, zo'n grote kans als deze heb ik de afgelopen 3 jaar niet gehad. Vrijdag heb ik de eerste echo om te kijken wanneer we terug gaan plaatsen. 
?????????

Hebben jullie trouwens ook dat je telkens een datum stelt voor jezelf? In het begin denk je laat het binnen 6 maanden raak zijn.. dan denk je laat het dan binnen een jaar gelukt zijn and so on? Begin het het laatste jaar wel  los te laten maar had gehoopt dat we voor 2021 allemaal zwanger zouden zijn. 
Dan maar voor 2022? ?
En misschien dat jullie hier nog helemaal niet mee bezig zijn maar hebben jullie ook een plan b of c? Stel dat het echt niet lukt om zwanger te worden? Daar ben ik best wel mee bezig de laatste tijd.

Sabbel wat rot om zo het jaar te eindigen... ik voel met je mee! Hopelijk kan je deze maand een beetje genieten van de rust. Zorg goed voor jezelf!
Jilla, jeetje wat is dat voor een arts? Waar baseerde hij/zij dat op?! Ik vind dat écht niet kunnen.. hoezo zou je zo weinig kans hebben? Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je! En ik herken het enorm.. ik denk steeds na over een bepaald moment dat ik ''het misschien wel kan vertellen''. Maar goed, we houden hoop! Ik heb niet per se een plan b.. heb wel eens nagedacht over adoptie, maar lukt me niet om daar heel realistisch over na te denken. Ik wil er ook op vertrouwen dat het gewoon gaat lukken! :)
Ik heb vorige week vrijdag de IUI gehad. Enorm veel aankondigingen in mn omgeving deze week dus heb het mentaal best wel even pittig. Ik verwacht maar niet teveel van deze ronde, maar tuurlijk houd je stiekem hoop.. let's see!! ?

Ja ik weet wat je bedoeld.. feestdagen of verjaardagen dat je het evt met vrienden en familie zou kunnen delen. Ach dromen mag he. Ooit zal er toch iets aan te kondigen zijn? ??
Wat rot al die aankondigingen, soms kun je dat gewoon minder goed handelen dan andere keren. Nou wie weet toch, je hoeft niet altijd dingen te voelen als je zwanger bent en de innesteling is meestal pas rond dag 10 of later compleet! Het hem zomaar eens kunnen worden deze maand. Ik duim voor je!! 
Ik heb morgen de eerste echo van deze ronde. Ben benieuwd hoe het er voor staat! Terugplaatsing is in eigen cyclus.

Terug
Bovenaan