Zoekresultaten

1. M

Peuter steeds koorts

Ja, hier ook! Onze dochter van 2,5 jaar bijna neemt minstens 1 keer per maand wat mee van de KDV. Heel veel verkoudheidsvirusjes, een keertje buikgriep en een keertje (waarschijnlijk) RS-virus. We hebben zelfs een maand gehad dat ze doorlopend verkouden werd en beter werd. Steeds zeggen wij...
  2. M

Tweede kind

Hier nog één! Ons dochtertje zal 2,5 zijn wanneer onze tweede wordt geboren in november. De zwangerschap is lichamelijk tot nu toe hetzelfde, maar wij zijn zelf heel erg veranderd. Bij onze eerste beheerste krijgen van onze eerste kind al onze energie, enthousiasme en aandacht. Zo belden we na...
  3. M

Is deze app ook voor vaders geschikt ?

Wij verwachten ons tweede kind en lees nu mee met het Uitgerekend in november forum. Hier kan je meelezen met andere bijna moeders die in ongeveer dezelfde fase zitten van de zwangerschap. Ik vind dat leuk en soms neem ik wel een tip mee voor mezelf. Kort geleden is gesproken over het aanvragen...
  4. M

Wanneer voelt papa de schopjes

Hier een toekomstige papa:) Ik kon onze kleine voor het eerst voelen op de vijfde dag van week 23. Voor het slapen in bed was ik al een tijdje aan het meevoelen en toen kwam de eerste keer met een lichte plop.  Nu met 27 weken voel ik haar wel elke avond, soms moet ik wachten op alleen maar een...
  5. M

"Frustratie" richting partner om nachtvoedingen

Hoi Tessa, Wat vervelend dat je hem niet wakker krijgt.Ik heb een fitbit en als ik mijn wekker zet, gaat deze trillen aan mijn pols. Ik gebruik de wekker van mijn fitbit als ik om 4 uur op moet en ik mijn vriendin niet wakker wil maken als ik eruit moet. Kan ze gewoon lekker doorslapen. Ik ben...
  6. M

Op latere leeftijd zwanger worden

Hoi Brabandse, mijn vriendin is 36, wordt in februari 37 en wij zijn nu 16 weken plus een dagje zwanger. Ik word in januari 36. Wij wilden eerst in januari 2019 stoppen met de pil en dan proberen zwanger te worden, maar hebben toch besloten om afgelopen juni te stoppen met de pil om tot januari...
Terug
Bovenaan