Zoekresultaten

1. E

Test negatief maar menstruatie blijft uit

Dat zei de huisarts zelf ook! Zo irritant! Ik wil weten waar ik aan toe ben.. ook mede met medicatiegebruik... want als de bloedtest morgen negatief is, wat is er dan ineens aan de hand...  Ik laat iets weten! 
  2. E

Test negatief maar menstruatie blijft uit

Goedemiddag dames!    Ik lees meer dan ik post op dit forum, maar moet het toch even kwijt..  oktober 2016 gestopt met de pil, vrij snel een cyclus van 28-32 met 1 maal een uitschieter naar 39 waarschijnlijk door antibiotica.  Ik had 12 november ongesteld moeten worden, bezig met een kindje zijn...
  3. E

Onzekerheid en gek worden..

En druk druk druk als in net verhuisd, een puppy, een voltijds baan, noem maar op. Daar valt echt wel een mouw aan te passen, maar ik had hier niet meer op gerekend. 
  4. E

Laat ik het anders stellen. ;-)    in okt 2016 gestopt met anticonceptie om zwanger te raken, afgelopen 2 jaar 0 succes terwijl mijn maandelijkse regels netjes volgens plan gaan!  Dus nee wij hadden er niet op gerekend nu wel ineens boem zwanger te kunnen worden. Het is dat mijn man vrijdagavond...
  5. E

<p>Goedemiddag dames! </p><p>Wij zijn op dit moment allesbehalve bezig met een baby.. Het is druk druk druk. </p><p> </p><p>Ik heb een cyclus van 28-32 dagen, inmiddels 9 dagen overtijd. Ik heb vandaag maar eens een testje gedaan (ik ben niet zo van het...
Terug
Bovenaan