Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik heb voor nu meer zoiets van we zien het wel. Mocht het nu toch gebeuren ben ik er super blij mee en mocht het nu nog wat langer duren dan gaan mijn vriend en ik gewoon in de zomer nog een super mooie reis maken met zijn 2e.. allebei een leuk vooruitzicht en zi probeer ik het positief te houden voor ons ?

Goedemiddag dames! 

Ik lees meer dan ik post op dit forum, maar moet het toch even kwijt.. 
oktober 2016 gestopt met de pil, vrij snel een cyclus van 28-32 met 1 maal een uitschieter naar 39 waarschijnlijk door antibiotica. 
Ik had 12 november ongesteld moeten worden, bezig met een kindje zijn we al een paar maandjes niet meer, we hebben zoiets van.. Als het gebeurd, prima, dan is het welkom. Dit ook door een verhuizing, puppy, nieuwe baan etc. 

Vorige week getest maar was negatief. 
Afgelopen maandag krampen dus dacht dat ik ongi ging worden, inlegkruisje in gedaan om het begin op te vangen, heb namelijk altijd de eerste dag enkel bruinverlies, maar het bleef bij 2 streepjes rozig bloed. Hierna niets meer. 
Vandaag een afspraak gehad bij de huisarts waar de urine negatief was en er daarop bloed geprikt is waarvan ik de uitslag morgen krijg.. 

what is going on?!?!? 

Liefs 

Hey Ebmls, wat raar en frustrerend hè! Ik lees wel vaker dat een test soms pas bij 8 wkn positief aangeeft ivm te weinig hcg in de urine. Ben heel benieuwd naar de bloeduitslag, laat je ff wat weten?

Ik ben nieuw hier. Fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben. Pff vorige week vrijdag ongesteld moeten worden en ben het nu nog steeds niet. Maandag een test gedaan en die was negatief. Ik heb geen klachten die erop duiden dat ik zwanger zou zijn en voel niks bijzonders qua ongesteldheidsklachten. Ik word alleen gek van mezelf. Ik weet dat ik niet zwanger ben want m’n test was negatief maar ik ben ook nog niet ongesteld. Ik ben te veel bezig met het zwanger willen worden maar los laten kan niet en ik zou ook niet weten hoe. Ik heb genoeg afleiding qua werk en andere dingen maar toch ben ik er denk ik te veel mee bezig. Kan wel huilen. Ik had een regelmatig cyclus vanaf juli met 29 dagen en de vorige keer was het een cyclus van 35 waarvan we denken dat ik een miskraam heb gehad daar ik wel de klachten had die op zwangerschap kunnen duiden en nu zit ik op dag 36 en ben dus nog steeds niet ongesteld. 

Dat zei de huisarts zelf ook! Zo irritant! Ik wil weten waar ik aan toe ben.. ook mede met medicatiegebruik... want als de bloedtest morgen negatief is, wat is er dan ineens aan de hand... 
Ik laat iets weten! 

Hoi Sanne, het is zooo vervelend dat de menstruatie en zwangerschap symptomen zoveel op elkaar lijken waardoor we steeds weer denken dat we zwanger zijn en uiteindelijk toch niet! Ik snap wat je bedoeld, ik ben al moeder van 3 maar zou zo graag nog 1 keertje willen, bij mij is de "moet" er niet maar de wens wel! En iedereen zegt niet teveel mee bezig zijn maar hoe dan? Je moet weten wanneer je vruchtbaar bent en daarna afwachten of het gelukt is dus je bent er toch mee bezig!
Ebmls, succes morgen, maar bedenk ook dat er niet altijd iets aan de hand hoeft te zijn, soms zitten er langere cyclussen tussen helaas!

Terug
Bovenaan