Zoekresultaten

1. D

HELP! Nachten wakker door de jeuk

Hoi allemaal, Ik ben opzoek naar de Gouden tip tegen de jeuk van muggenbeten. Wij liggen namelijk op vakantie al nachten wakker en de drogisterij middeltjes lijken niet echt te werken.. Thanks
  2. D

Vroege miskraam??

Oooh sorry dan ook van mijn kant?
  3. D

Vroege miskraam??

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik denk dat het om een innesteling gaat.  juist het tegenovergestelde... 
  4. D

Vroege miskraam??

Nee, geen zwangerschapstest gedaan aangezien ik hooguit 1,5 week kon zijn. 
  5. D

Vroege miskraam??

Hoi allemaal, Heb je altijd hele erge buikpijn met een miskraam? Of kan het ook zo zijn dat je bij een vroege miskraam niets voelt alleen bloed? Het zit zo; Mijn cyclus is altijd heel gelijk. Ik word altijd op de 9e of 10e ongesteld. Mijn bloed is dan donker van kleur en ik heb vaak last...
  6. D

10 dagen overtijd

Je kan een blaasontsteking hebben zonder pijn.  ik zou eerst je plas even laten testen. Als daar niets uit komt kun je je bloed laten prikken op een eventuele zwangerschap.
  7. D

M’n dochter van 2 jr 7 maanden komt elke nacht

Kan best zijn dat ze dit nu wil juist omdat jij zwanger bent. Misschien moet je haar nu juist even dat stukje extra aandacht geven? Wat is er zo erg aan dat ze tussen jullie in ligt?
  8. D

Meisjesnaam

Onwijs mooie naam! Had ik hem zelf maar bedacht Kies voor wat jij mooi vindt want jij moet hem de rest van je leven uitspreken. Kies voor jezelf?
  9. D

Alleen maar huilen savonds..

Kan verlatingsangst zijn.
  10. D

HELP overal eczeem

Oh nee! Oh ik hoop zo voor haar dat het over gaat...
  11. D

HELP overal eczeem

Dank je wel! Ga ik meteen doen?
  12. D

HELP overal eczeem

Hoi allemaal, Sinds 5 weken ongeveer heeft ons kindje (7 maanden) hele erg eczeem. Op haar gezicht, handen, nek, hals, benen. Het kriebelt enorm. Ik ben al naar de huisarts geweest. Hier heb ik een zalf met vaseline gekregen maar het lijkt niets te doen. Weet iemand nog iets dat het kan...
  13. D

Baby 6 maanden niet in eigen bed te krijgen

Ik ben nu net 23 en heb tot mn 12e bij mijn ouders in bed gelegen. Heerlijk vond ik het. Ik was nooit alleen en het gaf me dus een heel veilig gevoel. Ik heb wel altijd een eigen kamer gehad waar ik kon spelen en waar een eigen bed stond. Uiteindelijk kreeg ik behoefte aan alleen slapen. Van...
  14. D

Baby hele droge huid

Hoi allemaal, Ons meisje van net 6 maanden heeft, sinds het buiten kouder wordt en de verwarming binnen hoger staat last van een jeukende, droge borst. Welke creme of zalf zou goed kunnen helpen? Liefs
  15. D

Voor alle ouders met slaapproblemen peuter

Dank je wel! Ik heb haar meteen een mail gestuurd??
  16. D

Baby 6 maanden wil niets eten..

Dank je❤
  17. D

Dank je wel voor je reactie! We gaan het morgen meteen proberen
  18. D

Hoi allemaal, Sinds kort krijgt ons jongste kindje van 6 maanden hapjes eten. Alleen nu na 1,5 / 2 weken vind ze het ineens helemaal niets.. ze wilt niets van de lepel. Ze wordt zelfs boos als ik haar iets wil geven. Alleen als ze zelf wat in haar mond kan doen zoals een broodkorst is ze...
  19. D

Hoe laat is jouw peuter wakker?

Thanks voor je reactie! Echter, dat ze tot half 8 uitslaapt wil in ons geval jammer genoeg niet zeggen dat ze “goed” slaapt. We zijn elke nacht ongeveer 3x wakker doordat ze hysterisch wakker schrikt. Ook valt ze mega moeilijk in slaap. Ook helpt een zusje van een paar maanden niet mee qua...
  20. D

Thanks voor je reactie! Echter, dat ze tot half 8 uitslaapt wil in ons geval jammer genoeg niet zeggen dat ze "goed" slaapt. We zijn elke nacht ongeveer 3x wakker doordat ze hysterisch wakker schrikt. Ook valt ze mega moeilijk in slaap. Ook helpt een zusje van een paar maanden niet mee qua...
  21. D

2,5 jaar en slecht slapen... HELP

Hoi allemaal, Onze kleine is nu net 2,5 jaar oud en slaapt snachts mega slecht. Ze slaapt overdag ongeveer 1 uur. Savonds gaat ze rond 8 uur naar bed. Ze valt heel moeizaam in bed, heel erg aan het rekken en "kloten". Als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze zonder wakker te worden tot half 11...
  22. D

Hi! Mijn man en ik hadden een kleine mini discussie. Hij vond dat onze peuter van 2,5 te vroeg wakker wordt in de ochtend. Ze gaat rond 8 uur naar bed, slaapt vaak (pas) om kwart voor 9 en wordt in de ochtend tussen 7 en half 8 wakker. Ik vind het niet mega vroeg. Mijn vraag aan jullie...
  23. D

Plantaardige zuivel

Hoi allemaal,<br />Vanaf welke leeftijd gaven jullie je baby plataardige zuivel producten zoals bijvoorbeeld amandelyogurt, haveryogurt, kokosyogurt etc? (GEEN SOJA)<br />Kan dat vanaf 6 maanden als oefenhapjes?<br />
  24. D

Oefenhapjes 6 maanden

Hoi allemaal, Onze kleine is net 6 maanden en we zijn sinds 2 weken begonnen met oefenhapjes. Nu merk ik dat ik best onzeker ben over wat en hoeveel ik haar kan geven.. Want; mag ik alleen het groente en fruit geven wat ze met 4 maanden mag of mag ik nu al alles geven van 4, 5 en 6...
  25. D

Mijn peuter praat nog niet en begrijpt weinig

Wat kan hij wel?
  26. D

Oefenhapjes met 4 of 6 maanden?

Hoi allemaal, Binnekort mag onze kleine meid haar eerst hapjes! Wanneer begonnen jullie? Met 4 of 6 maanden? Ik hoor nu steeds meer verhalen over dat 6 maanden beter is voor het darmflora Dank?
  27. D

Doorslapen

Hier na 2 jaar nog niet.
  28. D

Vaak een borstonrsteking

Hoi allemaal, Ik heb een dochterje van 3,5 maand en ik heb nu al 4x een borstontsteking gehad. 39 graden koorst, pijn in de borst, pijn in spieren etc Tot 5 sep heb ik ook mn oudste bv gegeven. Gestopt in de hoop geen ontstoken borst meer te krijgen. Jammer genoeg lig nu weer plat. Ik...
  29. D

Stoppen met borstvoeding help!

Hoi allemaal,<br />Onze oudste is 25 maanden en na 2 jaar borstvoeding op verzoek is het goed geweest en tijd om deze periode af te gaan sluiten.<br />We zijn nu 2 dagen gestopt en het gaat eigenlijk heel goed. Nu vroeg ik me alleen af.<br />Hoe lang duurde het bij jullie...
  30. D

Handkolf

Hoi allemaal, Wat is een fijne handkolf? Dank!
Terug
Bovenaan