Zoekresultaten

1. G

Buggy aan de fiets?

Wij hebben een yoyo. Die vouw je superklein op en past daardoor gewoon op de bagagedrager & onder de snelbinders. 
  2. G

Nipt uitslag AMC wanneer?

Ik heb vorige maand laten prikken en had precies een week later de uitslag (ook amc). Succes met wachten!
  3. G

Waar tijd vandaan halen huishouden?

Mijn man en ik werken allebei 36 uur per week. Wij hebben dit opgelost door een schoonmaakster te zoeken die eens per week langskomt en de boodschappen standaard te bezorgen. Rond 19u ligt onze kleine op bed en dan hebben we tijd voor de kleine klusjes (zoals wassen, vuilnis, hapjes koken voor...
  4. G

Baby 5 wkn standaard 6:00uur wakker

Inderdaad: wat fijn dat hij maar 1x per nacht komt! Onze dochter sliep ‘pas’ van 5 maanden de nachten door zonder voeding. En nu met 7 maanden is het normaal dat ze tussen 5.00 en 6.30 wakker is.  Ik weet uit ervaring dat het als eindeloos lang kan voelen, maar het ritme komt vanzelf wel!
  5. G

Zwanger reis Zuid Afrika

Hi, wij hebben in september in ongeveer dezelfde periode (was rond 25 wkn zwanger) een reis naar ZA gemaakt. We zijn begonnen in Kaapstad en vanuit daar de garden route tot Port Elizabeth gereden.  We hebben bewust voor die route gekozen, omdat je dan wegblijft uit malariagebieden. Want...
Terug
Bovenaan