Zoekresultaten

1. G

Welk kolf apparaat?

Medela elektrische dubbele kolf. Superfijn en snel, alleen onhandig dat je hem vast moet houden.
  2. G

Kunstvoeding

Aanvulling: ze projectielspuugt njet elke keer, maar 1 of 2 keer per dag. Ze is 5,5 kilo dus groeit wel goed en is gezond volgens het CB.
  3. G

Kunstvoeding

<p>Naast borstvoeding geef ik mijn dochter van 6 weken sinds kort ook wat kunst/flesvoeding bij. Ik heb namelijk het idee dat ze mijn borsten supersnel leeg drinkt, ze blijft dan hongerig.</p><p>Ik geef Hero Baby kunstvoeding maar ik merk dat mijn dochter veel spuugt. Niet...
  4. G

Autostoeltje

Ga ik ff uitzoeken, bedankt!
  5. G

Autostoeltje

Super, dankjewel!
  6. G

Autostoeltje

Top, dankje! Gaan we doen.
  7. G

Autostoeltje

Goede tip Anne, dankjewel!
  8. G

Constant hoofdpijn | 24 weken zwanger

Wat naar! Laat direct je bloeddruk goed meten (24-uurs meting). Ik had hetzelfde en bleek een enorm hoge bloeddruk te hebben. Hier heb ik nu (voor de baby onschadelijke) medicatie voor en loop onder controle bij de gynaecoloog. Hopelijk is dit het bij jou niet maar laat het wel checken. Sterkte!
  9. G

Autostoeltje

<p>Lieve mensen,</p><p> </p><p>Momenteel ben ik 29,5 week zwanger en heb al een heleboel geregeld samen met mijn vriend. Een belangrijk ding dat we nog wel moeten regelen is een autostoeltje. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en een stoeltje/maxi cosi is verplicht...
Terug
Bovenaan