Zoekresultaten

1. G

Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo

Maandag weer een echo. Heb op engeland gelezen dat t vaak met rrn gekantelde baarmoeder zo is het embryo vaak moeilijk te vinden is, kleiner lijkt en hartslag ook lastig te zien/horen is. Meestal rond 11 weken komt het goed en duidelijker waardoor de baby dan ineens weer verder is. Hoop bij mij...
  2. G

Inwendig en uitwendig lastig te zien. Echt heel erg zoeken en duwen ook inwendig lastig vast te leggen en beeld goed vast te houden. Het lijkt erdoor ook kleiner. 
  3. G

Ik had 1e echo vroeg omdat ik een keer miskraam had en ik boven de 40 ben. Had beter niet gehad alleen maar spanning. Maar ja nu is het wat t is. Het duurt al voor er wat te vinden is. Hoop echt dat t komt door gekanteld is en het blijft groeien en we binnebkirt echt opgelucht kunnen zijn.  Zag...
  4. G

Ik had 1e echo vroeg omdat ik een keer miskraam had en ik boven de 40 ben. Had beter niet gehad alleen maar spanning. Maar ja nu is het wat t is. Het duurt al voor er wat te vinden is. Hoop echt dat t komt door gekanteld is en het blijft groeien en we binnebkirt echt opgelucht kunnen zijn. 
  5. G

Ik had 1e echo vroeg omdat ik een keer miskraam had en ik boven de 40 ben. Had beter niet gehad alleen maar spanning. Maar ja nu is het wat t is. Het duurt al voor er wat te vinden is. Hoop echt dat t komt door gekanteld is en het blijft groeien en we binnebkirt echt opgelucht kunnen zijn. 
  6. G

7. G

<p>Pretecho gehad. Een week verder en weer was mijn baarmoeder vruchtzak moeilijk te vinden aangezien ik een gekantelde baarmoeder heb. Gewoon eerst weer leeg leek het. (Ons eerste echo was t een leeg vruchtzakje, 2e echo heel klein vruchtje met dacht hartactie te zien en nu dus weer...
  8. G

6.1 weken zwanger en op echo leegvruchtzakje met dooerzakje

<p>Ik dacht bij de echo vorige week vrijdag 6.1 weken zwanger te zijn van mijn 4e kindje. Voor mijn vriend zijn eerste. We waren in de wolken. Eindelijk samen een kindje. De echo kreeg ik vroeg omdat ik boven 40 ben en al in het verleden een keer een miskraam heb gehad. Ik heb er spijt van...
  9. G

38 jr, uitgerekend 09/19 van 1e wondertje. Meer 35+ mama's in spe?

Hai ik ben zelfs de 40 gepasseerd en 5 weken zwanger. Ik ben in november uitgerekend. 
  10. G

Groepsapp uitgerekend in november

Voordeelpas Zwanger- & Babybox Meer   Home > Forums > Zwanger zijn > Uitgerekend begin november Uitgerekend begin november  Sorteer reacties van nieuw naar oud ←1…1920 Ellonor 07/03/2019 om 22:12REACTIE | REPORT | QUOTE Hier nog iemand die begin November is...
  11. G

Groepsapp uitgerekend in november

Voordeelpas Zwanger- & Babybox Meer   Home > Forums > Zwanger zijn > Uitgerekend begin november Uitgerekend begin november  Sorteer reacties van nieuw naar oud ←1…1920 Ellonor 07/03/2019 om 22:12REACTIE | REPORT | QUOTE Hier nog iemand die begin November is...
  12. G

Uitgerekend begin november

Hier nog iemand die begin November is uitgerekend  Vandaag 5 weken + 6 dagen. 8 April heb ik de eerste echo. Super spannend allemaal aangezien dit de eerste zwangerschap is! Heb al wel ruim 4 weken last van mijn onderrug.. nog iemand hier ervaring mee?   Ik heb sinds gisteravond ineens last van...
  13. G

Uitgerekend begin november

Ik ben rond 13 november uitgerekend. Super spannend. Het is wel mijn 5e zwangerschap waarbij de 1x helaas mis is gegaan. Ik heb 3 gezonde jongens maar nu heb ik sinds 2,5 jaar een nieuwe relatie met een jongere lieve man zonder kids en we gaan trouwen in juli. Ik voel me gezegend want dit is de...
  14. G

Zeurende buikpijn in onderbuik (?)

Het kan innesteling zijn. Ik ga duimen voor je.   
  15. G

Nieuw hier en net 5 weken zwanger

<p>Ik heb dinsdag 5 maart ontdekt ik zwanger ben na 6 maanden proberen. Ik ben al ouder maar wilde dit zo graag. Ook omdat mijn vriend jonger is en nog geen kind heeft. Ik ben benieuwd hoe de zwangerschap gaat verlopen en of hier vrouwen zitten die ook ouder zijn en net zwanger. </p>
Terug
Bovenaan