Uitgerekend begin november

Hey,
Wat leuk zeg ben in verwachting van de 2e. 
Heb vrijdag 15 maart eerste echo met 8 weken super spannend duurt nog zooo lang.als het goed is tussen 29 okt en 1 nov uitgerekend. Heb mailtje gestuurd voor facebook lijkt me leuk ???

Hier nog iemand die begin November is uitgerekend ?
Vandaag 5 weken + 6 dagen. 8 April heb ik de eerste echo. Super spannend allemaal aangezien dit de eerste zwangerschap is! Heb al wel ruim 4 weken last van mijn onderrug.. nog iemand hier ervaring mee?

Ik ben rond 13 november uitgerekend. Super spannend. Het is wel mijn 5e zwangerschap waarbij de 1x helaas mis is gegaan. Ik heb 3 gezonde jongens maar nu heb ik sinds 2,5 jaar een nieuwe relatie met een jongere lieve man zonder kids en we gaan trouwen in juli. Ik voel me gezegend want dit is de kers op de taart voor ons. Ik hoop echt dat het goed mag blijven aangezien ik niet veel kans meer heb wegens mijn leeftijd. 
Ik heb 5 maart positief getest en laatste eerste dag nod was 7 februari. Ik weet dat ik vruchtbaar was rond  19 feb. 
Ik mag 22 maart voor een echo. Ik heb erg last van mijn borsten en voel me echt zwanger en anders. Verder zeurend gevoel rechts naar onderrug sinds gisteravond lijkt wel spierpijn meer. Ook voel ik nu en dan wat trekken in me buik of zwaar gevoel. Met mijn laatste zoontje had ik met 11 weken al bekkeninstabiliteit maar daar lijkt t me met 5 weken een beetje vroeg voor? Wie herkent dit? Het is alweer 8 jaar geleden ik zwanger was dus weet het niet zo goed meer van de andere 3x ? ik weet wel mijn miskraam de test heel onhelder was, bij eerste echo ik korter was en geen hartje en met 11 weken ging t mis. Met mijn 1e en 2e zoon had ik in t begin ook wat bloed gehad maar ging alles goed. Met de laatste geen bloed gezien. Dus nu ben ik best zenuwachtig maar ben erg positief.

Ik wens iedereen hier mooie zwangerschappen toe en een lieve gezonde baby
X

Hier nog iemand die begin November is uitgerekend 
Vandaag 5 weken + 6 dagen. 8 April heb ik de eerste echo. Super spannend allemaal aangezien dit de eerste zwangerschap is! Heb al wel ruim 4 weken last van mijn onderrug.. nog iemand hier ervaring mee?

Ik heb sinds gisteravond ineens last van mijn onderrug en ik ben pas in mijn 5e week 

Hey Allemaal!

ik ben nieuw op dit forum en heb alles gelezen haha! En dacht laat ik zelf ook mee kletsen..
weet sinds vorige week maandag dat ik zwanger ben, vol ongeloof dat het deze ronde gelukt is. Dus hoop testen tegen aangegooid.
Naar berekening zou ik nu 5-6 weken zijn, heb onregelmatige cyclus dus soms wat lastig! 
Als ik t goed uitgerekend heb, ben ik 2 nov uitgerekend! 
Volgende week donderdag al eerste echo ivm al een week lang bruin- donker rood bloedverlies bij toiletgang. Verder geen krampen. Alleen opgeblazen gevoel, rommelende buik en soms wat steekjes van onder. 
Wel HCG laten prikken omdat ik bang was dat t mis was en echt de onzekerheid niet aan kan ( en werktechnisch ook handig om te weten of ik nog echt zwanger was of dat het al mis was aangezien ik met röntgenstraling werk). 
HCG was in 48 u niet verdubbeld helaas maar ook niet gedaald. Was gestegen met 45%. Dus erg spannende periode .. heb geen nagels meer over 

Aah zo leuk gefeliciteerd !! Ik ben er woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Vrijdag meteen een echo gehad bij verloskundig en ik zag al een klein hartje kloppen.. wauw wat is dat bijzonder.  Verwacht dat ik nu tussen 5-6 weken zwanger ben, dus ook eind okt begin nov uitgerekend.
zijn hier dames die het liefst elke dag een test doen om te weten dat het goed gaat??? Hahah ik vind het zo spannend en wil zo graag dat alles goed verloopt. Maar mijn symptomen zijn nu minder dus wil ik graag bevestiging ?? 

ps dit kleine wondertje heeft de gynaecoloog laten weten dat wonderen echt bestaan 25 jan heb ik gehoord dat ik pcos heb en dat kans op zwangerschap nihil is... en toch klopt er nu een extra hartje in mij??!! Gefeliciteerd allemaal 

Hoi allemaal,
gefeliciteerd!!
ik ben er afgelopen zondag achter gekomen dat ik zwanger ben! Ik ben 4 november uitgerekend. Dus nu 6 weken en 3 dagen.
Ik heb tijdens me vorige zwangerschap een miskraam gekregen, dus vind het nu wel extra spannend. Waar ik er de vorige x geen 1x aan heb gedacht, ben ik er nu heel veel mee bezig! Maandag de eerste echo ook vanwege de eerdere miskraam. Dus duimen dat alles goed is!

Hoi hoi! Voor de nieuwe moeders in spe: er is ern Facebook groep: leuker en makkelijker!! Stuur even een mail naar novemberr2019@gmail.com  
inc je naam hier op t forum. T is een geheime groep dus niemand kan t zien!

Terug
Bovenaan