Zoekresultaten

1. C

Baby 5,5 maanden ineens niet meer slapen

Thanks voor jullie reacties! Ik denk dat het te maken heeft met prikkelverwerking. Want afgelopen woensdag was ik de hele dag thuis met hem en ging hij vrij makkelijk slapen. Donderdag was hij voor het eerst een hele dag bij opa en oma en had hij ook weer flink moeite om in te slapen. Terwijl...
  2. C

Hij heeft een speentje inderdaad en ben nu een knuffeltje aan het introduceren. Maar als hij eenmaal huilt en ik geef zijn speen terug, dan wordt het huilen, krijsen. En doe ik het niet, dan blijft het iets langer huilen om vervolgens alsnog te gaan krijsen.  Hem laten huilen heb ik gister...
  3. C

Ja het zou kunnen dat die sprong eraan zit te komen inderdaad.  Nog tips om hem te kalmeren? Soms werk wiegen/bij me nemen. Maar ook momenten zat waarbij mijn standaard 'troost-acties' niet helpen en hij 3 uur achter elkaar blijft huilen. Na een avondje huilen is de nacht vaak ook prut. 
  4. C

<p>goedemorgen! Mijn zoontje is inmiddels 5,5 maanden oud en slaapt eigenlijk altijd heel goed! Maar ineens wil hij om 1900 niet meer zelf in slaap vallen. Soms lukt het hem, maar wordt hij ineens na uurtje weer wakker en gaat hij niet meer verder slapen. Uit bed halen en wiegen helpt vaak...
Terug
Bovenaan