Zoekresultaten

1. G

Vreselijke oorpijn

Vandaag naar de huisarts geweest het is een buitenoorontsteking. Hij heeft er nu een soort prop in gedaan die ik met huisgemaakte druppeltjes moet nat houden en overmorgen moet opnieuw gaan omdat die gehoorgang dan niet meer zo gezwollen zou mogen staan en hij ze vervolgens kan uitspuiten. ...
  2. G

Vreselijke oorpijn

<p>Hallo,</p><p>Momenteel ben ik 12 weken zwanger. Maar heb al 3 weken oorpijn. Het komt soms heel hevig met klopping en steken en soms weer een aantal dagen minder pijn. Ik ben dus al 2 weken thuis gebleven van het werk hierdoor.  Vandaag opnieuw gaan werken maar heb echt...
  3. G

Juli 2020

Hallo dames,   Ik ben uitgerekend voor 1 juli. Ale dat denk ik toch want ik moet de echo nog krijgen en die is pas op 20 november. Morgen laat ik wel mijn bloed trekken.Dus spannend he :)   Groetjes  
  4. G

mk 2 operaties hartvormige baarmoeder.

Super bedankt voor je antwoord dit betekent veel voor mij nu. Wat ben ik blij dat het jou gelukt is.  Nadat ik bij de gyn ben geweest zal ik hier verder schrijven wat ze verteld.  Alvast super bedankt.
  5. G

Super bedankt voor je antwoord dit betekent veel voor mij nu. Wat ben ik blij dat het jou gelukt is.  Nadat ik bij de gyn ben geweest zal ik hier verder schrijven wat ze verteld.  Alvast super bedankt.
  6. G

Hallo,    Ik vind het zo jammer voor jou. Het zal dan voor jou ook een moeilijkere periode zijn. Kan jij bij iemand terecht? Weet je of er een aanleiding was waardoor je een miskraam had ? Ik denk dat ze wilt wachten om mijn baarmoeder eventjes tijd tot herstellen te geven. Maar het is zo lastig...
  7. G

<p>Hallo,</p><p>Ik zal even beginnen bij het begin.</p><p>Vorig jaar in december krijg ik een mooie zwangerschapstest .2 streepjes. Bloed laten trekken en ja hoor ik was de volle vijf weken zwanger . Op 12 weken stelde ze vast dat het hartje gestopt was met kloppen...
Terug
Bovenaan