Juli 2020

Hoi allemaal, ik heb ook een mail gedaan met mijn telefoon nummer! 
Hier zwanger van ons 2e kindje. (Dochter wordt in december 5)
Onwijs spannend want heb in juni een miskraam gehad met 5 weken.. nog heel pril en weet dat het altijd nog mis kan gaan, maar nu dus weer rond deze tijd! Hoop zo dat het nu goed mag blijven gaan. 

Schorpioentje en gebruikers, willen jullie mailen naar jongemama2@gmail.com dan zorgen we dat jullie in de groep komen. Mamadv is namelijk uit de groep gegaan, dus weet niet of zij jullie mailtjes nog ziet..

Hai allemaal,
in augustus een vroege miskraam gehad, maar gister weer een positieve test gedaan! Super blij, maar ook wel erg spannend. 

Mijn uitgerekende datum zou rond 3 juli zijn. 

gefeliciteerd allemaal!

Hallo dames,

Ik ben uitgerekend voor 1 juli.
Ale dat denk ik toch want ik moet de echo nog krijgen en die is pas op 20 november. Morgen laat ik wel mijn bloed trekken.Dus spannend he :)

Groetjes

Hi dames ook ik sluit me voorzichtig aan. net 3 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven en alle 3 positief en dat 4 dagen voor mijn nod.  Mijn verwachte datum is rond 14 juli    ik vind dit zo super spannend dit is het eerste kindje van mij en mijn partner. Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschappen! 

Hi allemaal,
Ik sluit mij ook graag aan bij de groep, ben nu ruim 5 weken zwanger... 
Mijn voorlopige (zelf uitgerekende) datum zou 2 juli zijn!
Ben heel benieuwd naar het beloop, heb nu namelijk echt nergens last van?!
Over 2 weken staat eerste afspraak met echo gepland bij de verloskundige, spannend! 

Terug
Bovenaan