Zoekresultaten

1. G

Bij de gastouder..

Misschien ben je verwend bij de vorige gastouder, maar het gaat wel om jouw kinderen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je hier niet fijn bij voelt, ik zou dit ook niet oke vinden en toch wel op zoek gaan naar een andere gastouder. 
  2. G

Dochter (3 jaar) eet nauwelijks/niet

Dit lijkt heel erg op het verhaal van mijn zoon. Hij at tot voor kort ook enkel die luchtige crackers. Bij hem bleek het aan de keel- en neusamandelen te liggen, die waren waarschijnlijk constant ontstoken, waardoor een hap doorslikken zeer deed. Nu is hij eraan geopereerd en eet hij zo 3...
  3. G

Krampjes; hoe kom je er als ouder doorheen?

Voor degenen die borstvoeding geven heb ik de tip die bij mijn zoontje de krampjes heeft weggenomen : Geen zuivel, geen toegevoegde suikers, geen appel, geen kiwi, geen banaan en geen aardbeien. Dit alles heb ik weggelaten en de krampjes waren weg. Je kunt dan bij wijze van test weer eens...
  4. G

Een dag thuiswerken met een baby van 4 maanden

Ik denk inderdaad dat het aan je kindje ligt, hoe goed hij/zij zichzelf kan vermaken en hoe de slaapmomenten zijn. TV kijken zou ik overigens echt niet aanraden, heb laatst van een deskundige gehoord dat het zorgt voor onrust en overprikkeling bij die kleintjes, en het lijkt de ontwikkeling...
  5. G

Hematoom

Ik heb dit gehad en heb in de periode van 5 tot 13 weken zwangerschap meerdere ernstige bloedingen per week gehad. Dusdanig dat de verloskundige zelfs dacht dat het een miskraam was. Bij de echo gelukkig steeds een kloppend hartje gehad. En ik heb nu een gezond mannetje van 3 weken oud bij me...
Terug
Bovenaan