Zoekresultaten

1. A

Zwanger? Kan iemand meekijken ? ?

Oh . Ik test hele tijd door omdat ik het niet geloof nog steeds krijg ik streepjes
  2. A

Ja klopt eergisteren was het nog niet te zien. Heb wel al contact gehad met verloskundige en die zei dat iedereen hcg anders aanmaakt. Maar ik blijf wel gewoon nog even testen.
  3. A

Ja de streepjes kwamen binnen de tijd dus geen indroog streepjes ? voelt nog zo onwerkelijk!
  4. A

7 maart had ik me eisprong ?
  5. A

Dankjewel! Ik ga zeker nog opnieuw testen?
  6. A

Hey dames Vandaag 2 testjes gedaan omdat ik de eerste niet geloofde. Ben ik zwanger? Zien jullie de streepjes? 12 dagen overtijd. Moest 22 maart me menstruatie hebben. Alvast bedankt ??
  7. A

Zwanger of late eisprong?

Alleen op basis van kalender bepaalt
  8. A

Hey Ja ik snap dat ik nu nog niet ovuleer. Me testen van ovulatie lopen wel op ik had al in me volgende cyclus kunnen zitten omdat ik overtijd ben
  9. A

I

Ik denk dat ik een late eisprong heb want ze lopen inderdaad wel op. Maar als je zwanger bent zou het dan ook kunnen zijn dat je nog niet iets ziet op de test? Heb verschillende testen gebruikt sommige gaven ook licht aan. Dus vandaar dat ik het oploop van de ovulatietest een beetje raar vindt...
  10. A

Hey dames ,<br />21 februari was ik voor het laats ongesteld. Volgens mij kalender had ik 7 maart me eisprong dus heb ik gemeenschap gehad op 6 maart. 21 maart zou ik me menstruatie moeten hebben. Inmiddels 11 dagen overtijd. Vanochtend een easy@home zwangerschapstest gedaan en was heel...
  11. A

I

Iemand? ?
  12. A

I

https://ibb.co/tDqBSCt
  13. A

I

F
  14. A

1 dag voor nod?!

Iemand die misschien hetzelfde heeft meegemaakt ?? ??
  15. A

Hele vage streep op test

Ik heb precies hetzelfde gisteren was me test ook heel vaag licht ik zit nu 1 dag voor nod en test al sinds 9 dpo omdat ik erge buikkrampen heb opgeblazen gevoel enzovoort hierbij mijn test van gisteren licht streepje kwam gelijk!
  16. A

1 dag voor nod?!

Hey dames , Ik zit nu 1 dag voor nod en heb net een testje gedaan gisteren was de clearblue early test (waar alleen twee streepjes hoort te staan inplaats van plusje) licht positief! En heb net een action test gedaan en die heel vaag licht of beeld ik me dit in ? Wat betekent het dan nu? Ik...
  17. A

.

Dit is een early clearblue test waar twee streeojes horen te staan ? ziet iemand ook een licht streepje ?
  18. A

.

Er moeten twee streepjes staan dit is een early test !!
  19. A

.

<br />.
  20. A

.
  21. A

.
  22. A

….<br />
  23. A

Positieve test ? Het is van harte welkom ???

Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest en moest daarvoor naar de huisarts en ze zeiden tegen mij dat ik allemaal zwangerschap symptomen heb en dat het handig is om te testen ? en in eerste instantie geloofde ik het niet en nu nog steeds niet ? ik moest 13 april ongesteld worden en ben niet...
  24. A

Positieve test ? Het is van harte welkom ???

<p>Hoi meiden ik heb gisterochtend een test gedaan en streepje kwam binnen de tijd ! Wat denken jullie ? </p><p> </p><p>https://www.mupload.nl/img/lji6gphlgxeio.png</p>
  25. A

Ovulatie test

https://www.mupload.nl/img/6u94xilx1ox2n.jpeg Dit zijn me ovulatie testen.
  26. A

Ovulatie test

https://www.mupload.nl/img/muaplv0ojsy3z.png   Vorig jaar heb ik een miskraam gehad ?  hier zijn me testen, 2 bovenste zijn ovulatie testen en de andere zijn hcg testen (de derde van boven is heel licht )
  27. A

Ovulatie test

mijn zwangerschapstesten blijven heel vaag licht en ik twijfel omdat ik eerder een miskraam heb gehad ?
  28. A

Ovulatie test

<p>Hoi hoi </p><p>Ik heb een vraag , </p><p>waarom blijft ovulatie testen positief ? <br />ik had het elke ochtend gedaan en hij blijft positief en dat 2 weken lang ?</p><p>meet een ovulatie test ook een zwangerschap dan ?</p><p>want...
  29. A

Dromen over positiefs test en echo van baby

Heb al veel testjes gedaan zoals je ziet op de foto ?   
  30. A

Dromen over positiefs test en echo van baby

Ik had ook een ovulatie test gedaan en die bleef ook hele week het zelfde (dus positief) ? had ook gelezen dat als ie lang positief blijft dat je dan ook zwanger kan zijn ?    bij de hcg test zie je wel vage licht streepjes maar alles was binnen de tijd ? 
Terug
Bovenaan