Zwanger? Kan iemand meekijken ? ?

Ja klopt eergisteren was het nog niet te zien. Heb wel al contact gehad met verloskundige en die zei dat iedereen hcg anders aanmaakt. Maar ik blijf wel gewoon nog even testen.
 
Jouw situatie lijkt veel op die van mij. Ik heb mijn piek op de 15de van maart gehad. Altijd mijn menstruatie twee weken erna gehad. Inmiddels 4 dagen overtijd maar negatief getest. Behalve gisteren waren toevallig twee testen positief….vandaag weer negatief. Snap er niets van….
 
Ik vind het wel heel licht voor 12 dagen overtijd. Hoe zeker ben je van je eisprong, heb je die gemeten met ovulatietesten of alleen obv een eerdere cyclus ingeschat? Ik zou zelf ook een digitale test doen, of over een paar dagen nogmaals testen. HCG zou elke 2-3 dagen moeten verdubbelen
 
Ik zie eerlijk gezegd geen duidelijke streepjes.. als je 12 dagen overtijd bent zou je wel verwachten een duidelijke test te hebben. Misschien een digitale doen? Die geeft een duidelijkere uitslag (en is denk ik goedkoper dan elke dag 2-3 testen doen die niet duidelijk zijn)
 
[quote quote=10545189]Ik zie eerlijk gezegd geen duidelijke streepjes.. als je 12 dagen overtijd bent zou je wel verwachten een duidelijke test te hebben. Misschien een digitale doen? Die geeft een duidelijkere uitslag (en is denk ik goedkoper dan elke dag 2-3 testen doen die niet duidelijk zijn)[/quote]Ik vind ze ook te licht voor zoveel dagen overtijd te zijn. Maar ik zie wel een streep….ik zou persoonlijk geen digitale meer kopen. Kost je alleen maar (meer) geld. En naar mijn mening is een CB echt niet veel beter dan een ander goedkoper merk. In principe doet elke test hetzelfde. Neem contact op met je huisarts en laat bloed prikken. Dat is veel betrouwbaarder dan welke thuistest dan ook.
 
[quote quote=10545203]Ik vind ze ook te licht voor zoveel dagen overtijd te zijn. Maar ik zie wel een streep….ik zou persoonlijk geen digitale meer kopen. Kost je alleen maar (meer) geld. En naar mijn mening is een CB echt niet veel beter dan een ander goedkoper merk. In principe doet elke test hetzelfde. Neem contact op met je huisarts en laat bloed prikken. Dat is veel betrouwbaarder dan welke thuistest dan ook.
[/quote]Elke test doet ook hetzelfde alleen bij een digitale haal je de twijfel weg omdat die zelf registreert of er wel of geen streepje zichtbaar is. Ik snap dat het makkelijker is om bij de huisarts een bloedtest te laten doen, maar de vraag is of dit nodig is als een digitale test negatief aangeeft. Ik snap dat een bloedtest gratis is maar uiteindelijk kost dit ook geld (indirect) en de vraag is of het nodig is als een digitale test als uitsluitsel kan geven
 
Terug
Bovenaan