Zoekresultaten

1. G

Hoofdpijn na bevalling

Dank voor jullie reacties! Ik heb geen ruggenprik gehad. ElsieJoy ik herken veel in jouw reactie, fijn te lezen dat het wel weer overging, maar jammer dat het zo lang geduurd heeft... Toch het bloedverlies dus vermoed jij... Verloskundige heb ik geraadpleegd en die zei inderdaad 'hoofdpijn zou...
  2. G

Hoofdpijn na bevalling

Dag allemaal, Half februari ben ik bevallen van mijn tweede zoontje. Ik heb enorme hoofdpijn, een kleine week na de bevalling kwam deze tot een hoogtepunt. Ik heb even gedacht dat het werd veroorzaakt door het vele bloedverlies bij de bevalling (1,5 liter bloed verloren), maar ik vermoed dat...
  3. G

Beste bewaarbakjes

Ik vind de bakjes van Nuby fijn. Met deksel, kunnen in de vriezer en stapelbaar. Zes euro voor vier stuks. Ze zijn (in ieder geval online) bij de AH te koop en bij Trekpleister heb ik ook een setje gekocht.  Bij de Ap heten ze 'Nuby snackkommetjes 240 ml 3m+'.
  4. G

Boxpakje

Ik vroeg mij hetzelfde af en heb toen ontdekt dat wat t/m maat 74 'boxpakje' heet, vanaf maat 80 vaak 'kruippakje' wordt genoemd. Als ik daarop zoek bij bijv. Zalando krijg je allerlei leuke pakjes. 
  5. G

Speeltjes baby 5 maanden

<p>Welke speeltjes vinden/vonden jullie baby's met 5 maanden leuk? Ik wil graag wat nieuws voor hem aanschaffen maar er is zoveel keus. . Hoor graag wat bij jullie populair is/was!</p>
  6. G

Dutje namiddag baby 5 maanden

<p>Dag allemaal, </p><p>Hopelijk hebben jullie goede adviezen voor mij. Mijn baby van 5 maanden heeft het volgende ritme: </p><p>07.00/07.15 uur wakker</p><p>09.00/09.30 uur dutje ca. 45 min</p><p>12.00/12.30 uur dutje ca. 1,5...
  7. G

Tips ritme baby?

Ik herken precies wat jij schrijft. Ik volgde mijn zoontje (nu 15,5 week) ook en op een gegeven moment liet hij hetzelfde eetpatroon zien als jouw zoontje. Ook hij redt het niet tot 1900 na zijn fles van 1500, dus hij krijgt om 1800 zijn avondfles en dan om 2300 weer (maak ik hem voor wakker)...
  8. G

Voedings-bh

<p>Dag allemaal,</p><p>Een paar vraagjes over voedings-bh's </p><p>Hebben jullie tips welk merk fijne voedings-bh's heeft en in welke winkel je goed geholpen en geadviseerd wordt?</p><p>En hoeveel bh's heb je ongeveer nodig? </p><p>En wat...
  9. G

Borstvoeding; wat nodig?

Dank voor al jullie reacties, heel fijn! 
  10. G

Borstvoeding; wat nodig?

<p>Dag allemaal,</p><p>Over een paar weekjes verwacht ik mijn eerste kindje en ik ben van plan borstvoeding te gaan geven.</p><p>Nu lees ik van alles over wat ik nodig zou hebben. Welke producten heb ik echt nodig en welke merken/soorten/producten zouden jullie...
  11. G

Zwangerschaps kleding

Bon prix heeft ook verrassend prima kleding voor niet al te veel geld.
  12. G

Stevige bovenbenen: broekje onder jurk bij blote benen 

Bedankt voor alle reacties! Broekjes zijn inmiddels besteld bij Noppies en ook een dijenband is onderweg ;). En anders op naar de Hema. Ben benieuwd, dank!
  13. G

Stevige bovenbenen: broekje onder jurk bij blote benen 

<p>Dag meiden,   Al voordat ik zwanger was droeg ik altijd een kort broekje onder een jurk wanneer ik geen panty aanhad, omdat ik vrij stevige bovenbenen heb en ik het een vreselijk gevoel vind als dat schuurt, dat veroorzaakt irritatieplekjes. Ik gebruikte daarvoor altijd slidingbroekjes...
Terug
Bovenaan