Zoekresultaten

1. G

Ineens geen gevoelige borsten

Hoi, Mijn borsten waren rond de 8 weken opeens ook niet meer zo hypergevoelig (toen al wel 2 cupmaten gegroeid). Na een dag of twee kwam de gevoeligheid vaak wel weer terug tot aan de 10 weken ofzo. Ik werd er ook wel eens onzeker van, maar (ook volgens mijn vk) geen reden tot zorgen zolang je...
  2. G

Hebben jullie al leven gevoeld? Zo ja, hoe zou je dat omschrijven?

Hoi, Ik voelde op 14+3 waarschijnlijk voor t eerst ons kindje, toen ik niet terug in slaap kon komen. Ik had een kriebelend gevoel een stukje onder mijn navel, alsof iemand heel zacht met zijn nagels je streelt, maar dan vanbinnen! De VK zei dat dat 98% zeker ons kindje is geweest. En dat dat...
  3. G

Hoi, Ik voelde op 14+3 waarschijnlijk voor t eerst ons kindje, toen ik niet terug in slaap kon komen. Ik had een kriebelend gevoel een stukje onder mijn navel, alsof iemand heel zacht met zijn nagels je streelt, maar dan vanbinnen! De VK zei dat dat 98% zeker ons kindje is geweest. En dat dat...
  4. G

5. G

Spiraal en zwanger worden

Hoi, Hoewel de dosis hormonen in een spiraaltje maar heel laag is, merken veel vrouwen toch veranderingen aan hun lichaam na het verwijderen. Om die reden liet ik bewust mijn spiraaltje al wat eerder verwijderen om terug te wennen aan een hormoonvrij lijf.  Los van een "onderbuikgevoel" (de...
Terug
Bovenaan