Zoekresultaten

1. B

10 weken attracties

Mijn verloskundige zei inderdaad ook dat alles kan tot 12 weken omdat het dan achter je schaambot zit. Ik ben voor die tijd ook een keer gevallen recht op mijn buik op het water, toen ik belde zei ze ook dat het geen kwaad kon. Op aandringen van mijn man toen toch een afspraak gemaakt ? en er...
  2. B

Ondergoed

Overigens draag ik strings niet voor mijn man hoor, ik vind het gewoon veeel fijner zitten!
  3. B

Ondergoed

Ik draag ook altijd strings tot na de bevalling, dan is het even 6 weken grote tenten of de boxers van m’n man ??
  4. B

Help!!

Ik denk afwachten, ik ben bij de verloskundige geweest toen ik 7 weken was en zag echt bijna niks, dus kan me voorstellen dat ze met 6 weken helemaal niks zien en niks met zekerheid kunnen zeggen.. Sterkte in ieder geval!
  5. B

Levothyroxine na bevalling

Maar misschien omdat de dosering bij jou nog niet duidelijk is?
  6. B

Levothyroxine na bevalling

Ik moest na mijn bevalling inderdaad direct terug naar oude dosering en 4 weken later bloedprikken..
  7. B

Kleding ziekenhuistas

Ik had 2 setjes maat 56 mee, achteraf moesten we 3 dagen blijven maar het was precies genoeg ?
  8. B

Baby 8 maanden koemelk?

Er staat inderdaad overal vanaf 1 jaar. Toen ik op het consultatiebureau aangaf dat ik voor de Brinta graag koemelk zou willen gebruiken mocht dit gewoon, als het maar geen vervanging zou worden voor de borstvoeding of kunstvoeding. Dus ik zou zeggen, als het bij die 100 ml blijft, lekker doen...
  9. B

Net zwanger en onzeker door symptomen

Ik heb ook geen symptomen gehad en ook op dezelfde dag een positieve Corona test, zou me geen zorgen maken hoor!
  10. B

Natuurlijke belly butter

Als je echt jeuk hebt zou ik menthol gel proberen, dit verlichtte bij mij echt.
  11. B

Bloeding

Het kan ook een wondje in je vagina zijn, alles bloed veel sneller als je zwanger bent. Ik heb dit ook meerdere malen gehad
  12. B

Zwanger en stoppen met roken

Lastig! Ik zou het wel eerlijk zeggen.. Ik ben nu zwanger van ons 2e kindje en het valt mij ook ontzettend zwaar om niet meer te roken, maar ik probeer continu aan mijn kindje te denken, wat als er wat gebeurd, wat als ik een miskraam krijg? Dat geeft mij een soort angst en dat helpt wel..
  13. B

Zien jullie iets?

& inmiddels ook een positieve Corona test binnen, dus een positieve dag vandaag ?
  14. B

Zien jullie iets?

Net de CB test gedaan en die was zeker positief! ?
  15. B

Zien jullie iets?

Dankjulliewel! Ik geloof het nog niet echt hihi, de vorige keer was het zo een knalstreep
  16. B

Zien jullie iets?

Zien jullie een streepje?
  17. B

Zien jullie iets?

Zien jullie een streepje?
  18. B

Meningsvraagje gesloten dank!

Ik zou het prima vinden, wat ik niet interessant vind beland zo in de oud papier container ?
  19. B

Tandarts

Ik werk zelf bij de kaakchirurg, minimale hoeveelheid straling of verdoving kan absoluut geen kwaad, dit is een beetje van vroeger.. wij adviseren het ook nog wel eens maar meer uit eigen bescherming, stel er zou iets misgaan zouden vrouwen het op de behandelend arts kunnen steken..
  20. B

Water drinken

Ik gebruik gewoon een normale beker, in het begin veel knoeien en helpen maar op den duur gaat het prima en hoef je dat niet meer aan te leren ?
  21. B

Rode billen

Hier ook van Weleda, zinkzalf ook van gehoord ja.
  22. B

Wanneer een natuurlijke menstruatie

Het kan inderdaad maanden duren maar Let op!, het kan zijn dat je wel vruchtbaar bent..
  23. B

Wanneer naar de huisarts?

Hee, ik vind dit ook een lastig punt.. ik ben ook ruim 2 maanden terug met de (mini)pil gestopt en daarvoor heb ik borstvoeding gegeven vanaf mijn bevalling in december. Dus ook nog steeds niet ongesteld geweest sinds voor mijn zwangerschap eigenlijk..
  24. B

Naam gebruikt

Ik zou het ook zeker doen. Een collega van mij heeft ook dezelfde naam gebruikt als mijn zoontje die net ervoor geboren is, puur toeval en ik vond dat echt niet erg!
  25. B

Ontpillen?

Nee, ik ben sinds ik met de pil gestopt ben, ook gestopt met borstvoeding
  26. B

Ontpillen?

Hoi allemaal, een jaar geleden ben ik bevallen van mijn zoontje, daarna ben ik direct gestart met de minipil (ivm borstvoeding). Tijdens de pil heb ik ook nooit een menstruatie gehad. Nu ben ik 2 maanden geleden gestopt met de pil maar nog steeds blijft de menstruatie uit.. ik weet dat ontpillen...
  27. B

Baby's eerste pakje

Ik vind ZARA newborn geweldig! Maar inderdaad, wat is je stijl, want dit is echt heel persoonlijk
  28. B

17 weken en baby niet voelen

Ik voelde pas met 22 weken iets, misschien zelfs nog wel iets later
  29. B

trip trap ervaring

Ik heb een Kidsmill (ook hetzelfde idee als TripTrap) mijn zoontje is 1 dus alleen het eerste zitje nog maar gehad. Als ik het dan vergelijk met een gewone Ikea kinderstoel (voor als we weggaan) vind ik de Kidsmill niet beter.
  30. B

Iets toevoegen aan flesvoeding?

Klopt hoor, het is gewoon een avond maaltijd potje en regelmatig van ons mee eten. Ik probeer iedere dag om van alles wat meer te geven maar hij blijft het uitspugen, ik blijf m’n best doen haha
Terug
Bovenaan