Zoekresultaten

1. M

Radeloos

Poeh wat ontzettend vermoeiend en lastig inderdaad. Ik zou ook zeker even langs de huisarts gaan om bijv. oorontsteking als oorzaak uit te sluiten. Hij is niet toevallig verstopt (nutriton kan daar nog wel eens voor zorgen)? Verder zeg je dat er reflux bij hem is geconstateerd, kan het zijn dat...
  2. M

Fles weigeren

Misschien even wat minder behoefte aan melk? Kan zoveel redenen hebben waarom flessen ineens (tijdelijk) worden geweigerd. Maar ze drinkt evengoed nog 3 goede flessen en daarnaast nog een goede fruit- en groentehap. En nog maar één dag ook echt.  Als ik het zo lees komt ze waarschijnlijk niets...
  3. M

Verborgen reflux/nexium

Heel herkenbaar allemaal wat je schrijft. Ik weet hoe ontzettend wanhopig je je kunt voelen in zo'n situatie..Helaas ook ervaring met kinderartsen die je niet serieus nemen. Wij hebben twee dochters met zure reflux die daarvoor Nexium gebruiken. Het effect daarvan was na ongeveer 1-2 weken te...
  4. M

groeidiagram achteruit gegaan en kleiner hoofdje dan gemiddeld

Hier ook twee meisjes die een 'te klein' hoofdje hebben, onder de onderste lijn van de curves. Maar volgens de kinderarts is dat gewoon erfelijk bepaald. Het gaat ook om de onderlinge verhoudingen. Beide meisjes zijn ook qua lengte en gewicht ver onder gemiddeld, maar dat is een heel ander...
Terug
Bovenaan