Zoekresultaten

1. G

Tips bij misselijkheid

Ik heb nu voor de 2e keer een recept zofran gekregen nadat ik voor de 2e keer opgenomen ben ik het ziekenhuis in 1 week om te rehydreren. Zelfs door de zofran heen moet ik spugen. Dus ik ben een beetje radeloos. En primperan en emesafena werken bij mij inderdaad ook niet.  Ik ben ondertussen in...
  2. G

Tips bij misselijkheid

Hallo allemaal. Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Maar echt genieten dat lukt niet. Ik ben al bijna 2 weken aan het overgeven ondanks medicatie en een ziekenhuisopname. Bij mijn vorige zwangerschap knapte ik na mijn ziekenhuisopname redelijk op en hielp de medicatie. Nu lijkt niks te helpen...
  3. G

Miskraam

Hier een update. Nu 2 weken geleden dat het bloedde begon.  Ben na bijna een week bij de gynaecoloog terecht gekomen. Eigenlijk zou ik toen tabletten krijgen die de miskraam sneller zou laten verlopen.  Hier heb ik inderdaad een echo gehad. Waar een misschien een heel klein vruchtje op te zien...
  4. G

Miskraam

Ja dat is inderdaad de bedoeling. Oke wat ik begreep was dat ze dan in overleg met de gynaecoloog die pil voor zou schrijven. Maar goed dat ik dat weet dan kan ik het morgen even navragen.
  5. G

Miskraam

Ik heb een week geleden 2 positieve zwangerschapstesten. Een week later ben ik gaan vloeien. Wel echt menstruatie achtig. En dat is nu nog steeds zo. Dus heb vrijdag gelijk verloskundige gebeld.  Het enige wat die gezegd heeft is. Ja het lijkt inderdaad op een miskraam. En je kunt het even...
  6. G

Miskraam

Ik zal het eens vragen. Ze hebben een echo niet als optie benoemd. 
  7. G

Miskraam

<p>Hallo allemaal,</p><p>Helaas na 5 a 6 weken zwangerschap ben ik vrijdag gaan vloeien. </p><p>Dit houd nu al een paar dagen aan. Met aardige buikkrampen. </p><p>Nu heeft de verloskunde mij een keuze voorgelegd. Om een pil in te kunnen nemen zodat het...
  8. G

Te snel zwanger?

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Helaas heb ik een miskraam gehad. Maar ben blij met de vele positieve reacties. En een volgend kindje is zeker gewenst. Jullie hebben me wat onzekerheid afgenomen. En dat het niet erg is als je snel op elkaar zwanger raakt. En wat is snel. Als je er...
  9. G

Te snel zwanger?

Ja wij zijn hartstikke blij, Maar hadden het niet zo snel verwacht door de verwachtingen van de gynaecoloog.  Ik wilde als het zou mogen ook niet veel leeftijdsverschil. Maar nu het dan toch zo ver is haal je je toch allemaal dingen in je hoofd. 
  10. G

Te snel zwanger?

Gefeliciteerd ??
  11. G

Te snel zwanger?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje is bijna 11 maanden. En ik heb een positieve zwangerschapstest.</p><p>Echt super blij mee. Vooral omdat er vele problemen zijn waarop het leek dat een 2e minder vanzelfsprekend zou worden. </p><p>Nu ga ik alleen net...
  12. G

Positief of niet?

Ik heb ook een keer een vaag lijntje gehad. Heb toen op advies zo'n CB test gehaald met digitaal scherm die zegt zwanger of niet zwanger 
  13. G

Mijn vriend lijkt niet meer te willen helpen, iemand tips?

Bedankt voor reactie. mijn vriend die doet als hij thuis is en ik aan het werk wel de zorg voor de kleine man. Bijvoorbeeld in het weekend. Maar door de week gaat hij gewoon naar de gastouder. En verder hoef ik dus niet te verwachten dat er verder in huis wat is gedaan.  En ik probeer nu ook wel...
  14. G

Mijn vriend lijkt niet meer te willen helpen, iemand tips?

<p>Hallo, Mijn zoontje is nu ondertussen 4 maanden oud. Het leven is weer wat genormaliseerd. Ik ben ondertussen weer aan het werk.  Mijn vriend was in het begin echt een enorm toegeweide vader. Wilde alles rondom de kleine wel doen. Dit hoeft natuurlijk niet. Maar hierdoor deden wij veel...
  15. G

Door mijn chlamydia kwam mijn zoontje op de ic terecht

<p>Vanaf 26 weken is mijn zwangerschap hobbelig geweest. Dit door vroegtijdige weeën. Met 32 weken ben ik geremd. En lag ik bijna elke week in het ziekenhuis met de angst te vroeg te bevallen. Uiteindelijk is mijn zoontje met 36 weken geboren.    Na deze hobbelige weken ging de kraamtijd...
Terug
Bovenaan