Zoekresultaten

1. G

gratis zwangerschapsshoot!!

Capturedbylai
  2. G

Capturedbylai is mn instagram! ?
  3. G

Capturedbylai   ik zie je berichtje graag tegemoet! 
  4. G

Superleuk! Stuur maar een berichtje als je instagram hebt: capturedbylai    anders even een mailtje naar laila97_e@hotmail.com
  5. G

Stuur maar een berichtje op insta: Capturedbylai 
  6. G

Hoi dames, mijn instagram is: capturedbylai stuur me een berichtje en we maken een afspraak! 
  7. G

Eerste echo

Hoi lieve Quincy, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had bij mijn eerste afspraak wel meteen een echo! Ik heb net op je gereageerd onder t topic voor de zwangerschapsshoot! Groetjes
  8. G

hoi Quincy,  zou je mij een berichtje kunnen sturen via instagram? Of anders even mailen? Laila97_e@hotmail.com dan geef ik je via daar mijn nummer. Dan plannen we wat in! 
  9. G

Lotgenoten Ouders overleden kind

Hoi lieve mama,    ik zag je reageren op mijn topic over de gratis shoot. Na het lezen van dit bericht wil ik je de shoot zo graag laten doen! Laat maar even weten of je het nog ziet zitten. Ik weet niet of je al bevallen bent. Ik hoor het graag
  10. G

GRATIS newborn shoot of zwangerschapsshoot

Hoi lieve dames,    ik kwam mijn account niet meer in. Degene die interesse hebben, stuur mij even een berichtje op instagram: capturedbylai en anders even mailen naar: laila97_e@hotmail.com dan plannen we wat in! 
  11. G

<p>Hi prachtige mama’s</p><p>ik ben op zoek naar mama’s die een pregnancy shoot willen doen. Voor nu nog geheel gratis ter uitbreiding van mijn portfolio. Bij interesse stuur maar een berichtje.</p><p> </p><p>omgeving rotterdam</p>
  12. G

GRATIS newborn shoot of zwangerschapsshoot

<p>Hoi lieve mama’s en mama’s to be, </p><p>Ik zoek mama’s die graag een zwangerschapsshoot willen in november/december of net mama zijn en een newborn shoot willen voor hun nieuwe wondertje. De shoot is uiteraard GRATIS. De shoot doe ik gratis omdat ik mijn portfolio wil...
Terug
Bovenaan