Zoekresultaten

1. G

Bloedverlies

Ik heb in mijn vorige zwangerschap, rond 6 weken, ook veel bloed verloren. Het was een soort bal gestold bloed. Ik had geen krampen zoals bij een eerdere miskraam wel zo was. Bij de echo de dag erna was een kloppend hartje te zien en heb ik verder een prima zwangerschap gehad! 
  2. G

Verstandskies laten trekken terwijl je misschien zwanger bent

Mijn tandarts maakte tijdens mijn zwangerschap ook geen rontgenfoto's. Ik zou het wel aangeven bij de tandarts, voor de zekerheid. Ik ga trouwens na mijn zwangerschap ineens best veel gaatjes in mijn gebit. Schijnt erbij te horen!  
  3. G

Twijfels

Mooie middagweg: oudjaarsdag stoppen? Dan ga je 2021 in met het proberen zwanger te worden? Symbolisch wel mooi vind ik!
  4. G

Wie heeft er veel later dan NOD pas positief getest?

Hi! Ik had ongeveer hetzelfde gehad. Een week voor NOD bloedverlies, maar echt anders dan hoe ik normaal gesproken ongesteld ben. Hoopte dat een innestelingsbloeding was, maar bleek achteraf (d.m.v. ovultatietesten) toch echt een menstruatie geweest te zijn!
  5. G

Late eisprong??

Spannend!! Succes!!
  6. G

Late eisprong??

Hi! Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien toch een zwangerschapstest doen?? Ik heb gelezen dat sommige ovulatietesten ook op HG reageren... Succes!
  7. G

8 dagen na ovulatie ongesteldheids gevoel

Hi, ik heb jullie post gevolgd de afgeloen dagen...Ik ben benieuwd hoe het met Het meisje uit het Noorden af is gelopen?!
  8. G

Al 5 dagen Innestelingsbloeding of toch niet?

Ahh ik ben ook zo nieuwsgierig hoe dit af is gelopen. Mijn verhaal lijkt er best op, advies is welkom!  Normaal gesproken heb ik een hele mooie cyclus van 26-28 dagen. Deze maand proberen we voor het eerst zwanger te worden.  Op dag 11 (in de avond) had ik mijn hoogste LH piek. Nu verlies ik...
  9. G

Innesteling ??

Ik ben ook wel benieuwd! Ik baal best wel als ik verhalen lees met vragen en ik niet weet hoe het uiteindelijk af is gelopen. Ongesteld of zwanger?
  10. G

Lucky shot? Of toch niet...

Heel veel sterkte en ik begrijp dat je nog even hoop houdt! 9 november duurt nog wel heel lang zeg. Ik heb ook eens een miskraam gehad, en de dag daarvoor namen mijn zwangerschapskwaaltjes al af. Borstel voelden weer gewoon "normaal". Maar bij jou zijn alle kwaaltjes er dus nog gewoon. Wat zou...
  11. G

Cyclus ineens 21 dagen?

Bedankt voor je reactie, lief! 
  12. G

Cyclus ineens 21 dagen?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hallo allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit...
  13. G

Kletstopic late ovualtie, korte luteale fase

Hallo allemaal, Ik herken veel verhalen van jullie. Normaal gesproken heb ik een hele mooie cyclus van 26-28 dagen. Deze maand proberen we voor het eerst zwanger te worden. Willen jullie even met me meekijken? Op dag 11 (in de avond) had ik mijn hoogste LH piek. Nu verlies ik vanaf dag 21 ineens...
Terug
Bovenaan