Zoekresultaten

1. H

HCG stijgt wel maar verdubbelt niet

Hoi iedereen, Ik maak me een beetje zorgen.. vandaar deze vraag.. We zijn al 3,5 jaar bezig met behandelingen om zwanger te raken. Nu eindelijk mijn laatste iui poging positieve test!! 22 November was de iui afspraak.. Ik kon niet wachten dus had een test gedaan op 1 december deze was dus...
  2. H

Valse positieve test door cystes?

Oh.. en ik mag pas 18 september terug komen, door mijn vakantie . Maar ga maandag toch even weer bellen met al mijn vragen, omdat we zo in de war zijn
  3. H

Sorry misschien idd een vage uitleg. We zijn zelf ook erg in de war. Het waren 8 reipe follikels voor een iui behandeling. Dit kon natuurlijk niet doorgaan, en mocht geen eisprong hebben. Ik kreeg cedrotide ( als ik het goed schrijf) om mijn follikels kleiner te maken en zodat mijn lichaam ze...
  4. H

Hoi iedereen, Ik ben een beetje ten einde raad. Lang verhaal kort..wij zijn al 3 jaar bezig in het ziekenhuis voor onze kinderwens. Laatste behandeling was iui.. kon niet doorgaan ivm 8 folikels ineens. Medicatie gekregen om ze kleiner te maken. Op de dag dat we hoorde dat er 2 kleine cystes...
  5. H

PCOS, Letrozol

@BloemetjeInKnopp ja ik was er ook heel erg van geschrokken. Ik dacht ook dat het inderdaad de laatste optie zou zijn. We zijn pas 4 maanden bezig( met medicatie dan). Ben je begonnen zelf met spuiten en ivf omdat de letrozol niet aansloeg? Of is het zelfde als mij? Dat je niet zwanger werd...
  6. H

PCOS, Letrozol

@XBo. Ja klopt.. bij mij sloeg de laagste dosering wel aan. Ik mocht 4 maanden weg blijven en tijdens de 3de dag van menstruatie weer beginnen met letrozol. Dit vanaf januari gebruikt tot april. Helaas niet zwanger geworden. Ben ook wel heel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren.  14 april...
  7. H

PCOS, Letrozol

Hoi allemaal! heel moeilijk om mijn verhaal hier neer te zetten na een paar maanden ziekenhuis en medicaties. In het kort..  ik heb pcos, is in november vast gesteld.  In januari gestart met letrozol, en april ( nu dus was mijn laatste " poging" met letrozol. Nu heb ik dus volgende week pas een...
  8. H

PCOS Provera/Letrozol/Clomid

Hoi!  ik heb het zelfde gehad. Net een kuur 9 dagen provera achter de rug en ongesteld geworden. Daarna 3 de dag letrozol idd genomen. Gisteren me laatste gehad. Ik weet ook niet beter dat je echt een bloeding moet hebben gehad om met letrozol te beginnen. Heb je al contact gehad met je gync? 
  9. H

Pcos & wel (ongesteld)

<p>Hoi meiden, </p><p>ik weet niet eens waar ik moet beginnen, het lijkt wel alsof ik de laatste 2 maanden in een achtbaan zit.<br /><br />mijn vriend en ik zijn een jaartje bezig met een kindje proberen te krijgen. Mijn ongesteldheid is onregelmatig, 2 keer in het...
Terug
Bovenaan