@Niess ja het is vervelend.. Lief van je! Gelukkig zijn er ook genoeg positieve verhalen hoor zoals @femkeeee zegt! En die afkortingen leer je vanzelf haha, en vragen mag altijd!
@BloemetjeInKnopp snap de keuze wel, het is natuurlijk best wel tegen gevallen. Maar er zijn wel 7 embryo’s! We gooien de positieve vibe er maar in, en gaan er vanuit dat daaruit vast iets moois gaat komen zodat een tweede ronde niet eens nodig zou zijn! Ik doe nog wat extra schietgebedjes met je mee hihi!? En dan hebben we maandag samen weer een afspraak! Ben benieuwd naar het consult met de vpk. Ik spuit nu bijna 4 weken, met dan elke week een ophoging van 12,5EH. Het spuiten zelf boeit me inderdaad niet zoveel, al merk je wel nu je meer vloeistof spuit het wat meer brand. Ben ook niet heel fors ofzo, dus heb niet een goede vetlaag om in te prikken haha. Denk dat dat ook wel scheelt.
@Liekee lief van je! Op naar maandag ? Ben ook heeel benieuwd naar jou! Ik duim voor je??
@Femkeeee ja ben blij dat er in ieder geval wel iets gebeurd nu, al is het over de weken genomen wel heel traag haha. En nu hopen dat de andere eitjes rond de 7mm blijven, want ook daar zat lichte groei in. En wat je zegt is waar hoor.. Je leeft zo met iedereen mee. Check ook echt meerdere keren per dag het forum. Hoe gaat het met jou?
@Yllw ah wat jammer zeg.. Misschien dat er dinsdag alsnog iets moois te zien is. Ik duim voor je!?