Zoekresultaten

1. I

Eind juli begin augustus 2021 ??

Het is niet zeker dat ik het nu weer zal hebben, maar de kans is wel heel groot. Nu heb ik mezelf toen gelukkig niet heel ziek gevoeld. Ik had alleen een enorm hoge bloeddruk en daarmee loop je het gevaar om een soort koorts stuipen te krijgen. Daarom moet je plat liggen in het zkh en zorgen...
  2. I

Zwangerschapsbuik en baby voelen

Ik kreeg pas een klein buikje bij ongeveer 25 weken. Je kan de baby al wel eerder voelen, maar dit heeft ook te maken met hoe je placenta ligt. Bij mij zat de placenta aan de voorkant en ik voelde mijn baby dus pas bij 27/ 28 weken.
  3. I

Eind juli begin augustus 2021 ??

Gefeliciteerd allemaal! ❤️ Ik heb zelf op 13 november een positieve test gehad! Ik ben uitgerekend op 19 juli :) Ik heb al een dochtertje. Ze heet Lara en wordt op 19 december al weer 2 jaar! ? Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap zwangerschapsvergiftiging gehad, dus ik ben wel wat...
  4. I

Onzeker, gestopt met pil, zwanger?, innestelingsbloed

Ik ben zelf op 8 oktober gestopt met de pil en ben nu zwanger ;) Ik zou zelf eerst een simpele test nemen. Welk merk maakt niet heel veel uit, maar neem nog geen elektronische. Bij een elektronische test blijft de uitslag namelijk ongeveer 24 uur staan en daarna is de batterij leeg en valt het...
  5. I

Omgeving Roosendaal

Hee Madelief! Ik woon ook in Roosendaal. Ik heb een dochtertje van bijna 2 en in 2021 verwachten we nog een kindje! :D
Terug
Bovenaan