Eind juli begin augustus 2021 ??

Gefeliciteerd allemaal! ❤️

Ik heb zelf op 13 november een positieve test gehad! Ik ben uitgerekend op 19 juli :)

Ik heb al een dochtertje. Ze heet Lara en wordt op 19 december al weer 2 jaar! ?

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap zwangerschapsvergiftiging gehad, dus ik ben wel wat huiverig. De eerste 8 maanden was er nog niks aan de hand maar de laatste 3 weken heb ik in het ziekenhuis gelegen. Ik ben bang dat het nu erger zal zijn of op z'n minst hetzelfde.

Lizelau gefelifiteerd!
I'mNaomi gefeliciteerd! Snap dat je je zo voelt. Is het zo dat de kans is dat je het weer krijgt? 

Het is niet zeker dat ik het nu weer zal hebben, maar de kans is wel heel groot.
Nu heb ik mezelf toen gelukkig niet heel ziek gevoeld. Ik had alleen een enorm hoge bloeddruk en daarmee loop je het gevaar om een soort koorts stuipen te krijgen. Daarom moet je plat liggen in het zkh en zorgen dat je bloeddruk zo laag mogelijk blijft.

Hoi meiden! Ik had afgelopen zaterdag de eerste (van vele, vorige keer een vals positieve test gehad dus moest het nu zeker weten!) Positieve test! En ben ongeveer eind juli/begin augustus uitgerekend! Na 15 rondes eindelijk!! Jullie allemaal gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd I'mNaoimi en MLSdb.
Vast wel spannend ivm de zwangerschapsvergiftiging. ?
MLSdb: heerlijk nu na 15 rondes succes.

Mocht er nog iemand op t lijstje willen, geef dat dan ff door, dan probeer ik het n beetje bij te houden, tot nu toe lukt dat nog heel goed? geen idee of t straks druk gaat zijn hier ?

Terug
Bovenaan